c_300_250_16777215_10_images_12043.jpg

 



 ترکمن سسی – محمود رحیمی عضو تحریریه کانال صریر خبر نوشت: سقوط والیبال گنبد، بعد از سال‌ها حضور پر افتخار در بالاترین سطح والیبال ایران، بر اثر کج‌سلیقه‌گی‌ها، بی‌توجی‌ها و بی‌برنامه بودن‌ها، دلخراش و رنج‌آور شده است.


او روز دوشنبه یکم خرداد با طرح این سوالات که خرید امتیاز برای حضور در لیگ برتر به چه قیمتی؟ با کدام پول؟ با کدام بودجه؟ و با کدام مجوز ...؟! در ادامه یادداشت خود نوشت:

 بکارگیری بازیکنان بی‌کیفیت، تعویض و جابه‌جایی چندباره مربیان و عدم استفاده از نظرات کارشناسی بزرگان و صاحب‌نظران و پیشکسوتا، همه دست به دست هم داده تا امروز شاهد سقوط تیم والیبال گنبد به قعر جدول باشیم.

در لیگ سال گذشته، ظاهراً بودجه‌ی قابل توجهی از جیب مردم برای والیبال قهرمانی هزینه شد که امیدواریم مدیرعامل و اسپانسر محترم لیست هزینه‌های آن را از طریق جراید و رسانه جهت اطلاع عموم مردم علی‌الخصوص دوستداران والیبال اعلام نماید.

عدم استفاده از بازیکنان باکیفیت و عدم بهره‌مندی از  مربیان سطح بالا و باتجربه، باعث اُفت والیبال پایتخت ایران شده و متاسفانه تاکنون کسی پاسخ این چراها را نداده.

حتی دریغ از یک جلسه علنی جهت شفاف‌سازی علت سقوط تیم و هزینه‌های سرسام‌آور و نحوه‌ی تنظیم قرارداد، با حضور اصحاب رسانه، اعضای هئیت‌مدیره، مدیرعامل و  مسئولین ورزش گنبد !

واقعاً چه جوابی دارید برای مردمی که همه فکر و ذکرشان عشق به والیبال است؟! والیبالی که هواداران هفته‌ها انتظار می‌کشند تا برای تشویق بازیکنان وارد سالن شده و سرود پیروزی بخوانند و شاهد بلندپروازی بازیکنان شهرشان باشند.

متاسفانه مسئولین شهرستان اصلاً به فکر سالن ورزشی که مورد تایید فدراسیون والیبال بوده و کفپوش آن استاندارد باشد، نیستند.

و تاسف‌بارتر اینکه پس از سقوط تیم محبوب پایتخت والیبال ایران، تا این لحظه دست‌اندرکاران این ورزش پرهیجان، از هواداران و دوستداران والیبال شهرستان عذرخواهی نکردند.

مسلماً برای حضور مجدد در لیگ برتر نیاز به بودجه هنگفت می‌باشد و این بودجه کلان در درجه اول صرف خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری خواهد شد، که امیدواریم به سرانجام برسد.

 چند سوال در اینجا مطرح است :

1. آیا مسئولین نمی‌دانستند که در اول فصل قبل تیم خوبی را ببندند (بازیکن، کادر فنی، سرپرست)، تا امروز شاهد این مصایب نباشیم؟!

2. آیا مسئولین در وهله نخست نیاز به بودجه هنگفت برای انعقاد قرار داد با بازیکنان و کادر فنی باکیفیت و صاحب‌نام که بتوانند جایگاه از دست رفته والیبال گنبد را بدست بیاورند، را در نظر نگرفته بودند؟!

3. آیا نیاز به بودجه مکفی برای بازسازی و آماده‌سازی سالن بی‌کیفیت المپیک که در شأن مردم شایسته ترکمن‌صحرا باشد از سوی مسئولین و دست‌اندرکاران والیبال احساس نمیشد؟!

با امید به اینکه بزرگان والیبال گنبد علی‌الخصوص برادر ارجمند و پیشکسوت و پدر والیبال شهرمان، جناب استاد نیازی، در این‌خصوص ورود کرده و مسئولین ذی‌ربط نیز با حمایت از تصمیمات ایشان، روند بازسازی والیبال گنبد و ترکمن‌صحرا را مجدانه پیگیری نمایند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 همراه سخاوی 1402-03-08 14:13
در شهر گنبد چند مدیر لایق بومی (ترکمن) پیدا نمیشه که برای گنبد دل بسوزونه!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر