c_300_250_16777215_10_images_76408.jpg


آق قلا : ترکمن سسی – یکی از اهالی روستای قانقرمه با ارسال گزارشی با عنوان "ماحصل رسیدگی به وضعیت خرابی و خجالت آور خیابان ابوحنیفه واقع در روستای قانقرمه شهرستان آق قلا، چه شد؟!" خواستار رسیدگی مسئولین به این موضوع شده است.


این شهروند ساکن روستای قانقرمه از توابع شهرستان آق قلا نوشته است:
روز جمعه تاریخ 5 دی ماه، بعد از بازتاب کردن وضعیت ناگوار خیابان ابوحنیفه در فضای مجازی، فردای آن روز شنبه 6ام دی ماه، به بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا، آقای میرابی مراجعه حضوری کرده و کاملا توضیح داده شد که چندین سال هست به این خیابان بزرگ رسیدگی نشده و حتی بعد از سیل اخیر سال 97، بودجه های فراوانی که بابت عمران و آبادانی خیابان ها و کوچه های روستاهای سیل زده اهدا شده بود، برای این خیابان دریغ از حتی یک دانه سنگ شکسته و ... که ریخته نشد و اقدامی انجام نگرفت!!!!


وضعیت این خیابان همانگونه که در تصویر می بینید، برای تردّد ساکنین آن، هنوز هم که هنوزه بسیار سخت می باشد و حتی می توان گفت ما را به یاد زمان هایی می اندازد که در دهۀ چهل اینگونه وضعیت ها را مشاهده می کردیم!


سپس در روز 18 دی ماه ، آقای فرماندار برای یک مناسبتی به این خیابان آمده بودند و بنده یک گزارش حضوری برای ایشان تقدیم کردم تا رسیدگی کند، اما متأسفانه هنوز هم که هنوزه هیچگونه پیگیری در جهت بهسازی و مرمّت این خیابان انجام ندادند، و طبق روال سال های گذشته این خیابان به حال خود رها شده و تردد را برای ساکنین سخت و طاقت فرسا کرده است!!!!

ساکنین اهالی خیابان ابوحنیفه این بار از مسئولین استانی شخص استاندار و همچنین نمایندگان مردم در مجلس که برای افتتاحیه استخر مادر به روستای قانقرمه آمده بودند، پیگیری جدی را خواستارند تا مجبور نشوند برای این کار از وزیر محترم استدعا کنند تا سِمَت و مسئولیت شما عزیزان زیر سوال رود!

یکی از ساکنان روستای قانقرمه شهرستان آق قلا
✍️متین میرزاعلی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر