c_300_250_16777215_10_images_76246.jpg


مراوه تپه : ترکمن سسی - اخیرا گزارشی از مشکلات اهالی روستای پالچیقلی یموت از توابع شهرستان مراوه تپه در این رسانه منتشر شد که در تلوزیون اینترنتی روستا تی وی نیز بازتاب داشت.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان مراوه تپه در ارتباط تلفنی با تلوزیون اینترنتی روستا TV گفت که راه اصلی ارتباطی روستای پالچیقلی یموت ۶ کیلومتر جاده گراویل ریزی شده ای است که آن را به روستای قازانقایه وصل می کند و احداث پل بر روی اترک حدود ۲۵ میلیارد تومان نیاز به اعتبار مالی دارد.

همانطوریکه در تصویر مشاهده می شود دره ها ی توی مسیر یاد شده با کوچکترین بارندگی پرآب شده و تردد را بسیار مشکل ساز و حتی غیرقابل تردد می کند و بنا به گفته اهالی این مسیر هیچ صرفه ای ندارد و بلافاصله بعد از هر بارندگی چنین وضعیتی پیدا می کند.

اهالی و ریش سفیدان روستا معتقدند که نیاز اصلی روستای پالچیقلی یموت احداث پل بر روی اترک است.

یکی از اهالی این روستا می گوید: اگر واقعا برآورد هزینه ی احداث پل 25 میلیارد تومان هست و نهادهای مربوطه توان پرداخت آن را ندارد، دولت و یا ارگان های مربوطه هرچقدر کمک مالی که برای احداث پل برای این روستا درنظر دارند و یا به عبارتی توان پرداخت دارند پرداخت کنند ، خود اهالی با کمک مردم تصمیم بر ساخت پل بتنی بر روی رودخانه اترک را دارند.

یکی از اهالی این روستا با بیان اینکه دو کودک خردسال این روستا در رود اترک جان خود را از دست داده اند و نیاز اصلی این روستا احداث پل بر روی اترک است از خیرین منطقه برای مشارکت در ساخت پل برای روستای پالچیقلی یموت دعوت کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر