c_300_250_16777215_10_images_bc6e3cf7-bb68-4b0f-8f39-92b0a864952f.jpeg

 

ترکمن سسی - مدیر تولیدی لبنیات سیدی آزاد تپه: اصالت، کیفیت ماست و محصولات لبنی ما به صورت طبیعی با ترکیبات شیر تازه دامداری های صنعتی منطقه به روش پاستوریزه، هموژنیزه و کاملا بهداشتی و نیز نظر بهداشت و استانداردهای ملی تهیه می شود.

 

ایوب سیدی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد گلستان با اشاره به تولید ماست محلی، دوغ، پنیر، شیر، سرشیر و کره در این مجموعه افزود: به تازگی تولید بستنی را هم آغاز کردیم و این محصول نیز به محصولات تولیدی ما اضافه شده است.
مدیر تولیدی و عرضه فرآورده های لبنی سیدی روستای آزاد تپه گفت: با همکاری دو برادر خود از سال ۱۳۹۸ با تبدیل ۲۰ کیلو شیر به ماست و فروش آن در روستا، فعالیت خود را آغاز کردیم و هم اکنون به مدت ۵ سال است که در این عرصه فعالیت می کنیم.
سیدی گفت: در حال حاضر حدود ۲ الی دو نیم تن محصولات لبنی تولید می کنیم.
وی افزود: شیر و مواد اولیه را ابتدا از دامداری ۲۰ راسی خودمان و سپس از دامداری های صنعتی اطراف و شهرستان آق قلا تامین می کنیم و در ادامه با تست اولیه و آزمایش و بررسی کیفیت شیر، به خط تولید اضافه می کنیم.
مدیر تولیدی لبنیات سیدی آزاد تپه با اشاره به افزایش تناژ و فروش مواد لبنی افزود: شهرستان های آق قلا، علی آباد کتول و گنبدکاووس بازار هدف ما می باشد و انشاالله در آینده به سراسر استان و خارج از استان نیز محصولاتمان را عرضه خواهیم کرد.

✍ رستم جرجانی/ خبرنگار

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر