c_300_250_16777215_10_images_11959.jpg

 

 
ترکمن سسی - علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان با صدور حکمی سیدعلی مهاجر را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان گلستان منصوب کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، در حکمی که روز یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 از سوی استاندار گلستان صادر شد، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات گلستان در امر برگزاری دو انتخابات پیش رو، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.


استاندار گلستان در بخشی از این حکم اظهار امیدواری کرده است، در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی، انتخاباتی شکوهمند و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن، در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار گردد.


استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه برای مجلس شورای اسلامی با هفت کرسی از مجموع ۲۹۰ کرسی این مجلس را به خود اختصاص داده است.


حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا با مرکزیت گرگان دارای ۲ نماینده است.
حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان با مرکزیت کردکوی، حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول و فندرسک به مرکزیت علی‌آبادکتول، حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر به مرکزیت رامیان، حوزه انتخابیه گنبدکاووس و داشلی‌برون به مرکزیت گنبدکاووس و حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مرکزیت مینودشت نیز پنج حوزه انتخابیه دیگر استان گلستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که هر کدام از این حوزه‌های انتخابیه یک کرسی دارند.


استان گلستان نیز در مجلس خبرگان رهبری دارای ۲ نماینده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر