c_300_250_16777215_10_images_11958.jpg

 


گنبدکاووس - ترکمن سسی - معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری تمرین تک مهارتی محدود عملیات جست‌وجو و نجات در زلزله ۵/۵ ریشتری در گنبدکاووس خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، رضا حاجیلری گفدر گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمرین تک مهارتی امدادرسانی در زلزله ۵/۵ ریشتری با هدف هماهنگی و سنجش میزان آمادگی تیم های عملیاتی جست‌وجو، امدادونجات حوادث شهری بالاخص جست‌وجو و نجات در آوار، در شهر گنبدکاووس برگزار شد.

حاجیلری افزود: در این تمرین که با مشارکت هلال احمر و آتش نشانی گنبدکاووس اجرا شد، ریزش آوار ساختمان یک خانه در یکی از محلات شهری گنبدکاووس از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان(EOC) گزارش شد.


وی خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم هم پوشانی خدمات، تیم آواریرداری آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد. در این تمرین تیم های عملیاتی جست‌وجو و نجات در آوار و آنست(سگ های زنده یاب) جمعیت هلال احمر برای شناسایی محبوس شدگان احتمالی در زیر آوار مشارکت داشتند.


معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: تیم های حاضر در تمرین پس از تثبیت ساختمان و انجام اقدامات حفاظتی برای محبوسین زیرآوار و جست‌وجوهای لازم و شناسایی محبوسین، ۲ فرد زنده و یک جان باخته از زیر آوار ساختمان خارج کردند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر