c_300_250_16777215_10_images_11940.jpg

 

 

ترکمن سسی - روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی گلستان ، موفق به کسب رتبه برتر شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، همایش روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان گلستان با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان، صبح امروز در استانداری گلستان برگزار شد.
در این جشنواره، محمد رعیت مدیرکل و محمود غریب آبادی مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پس از ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده و با رأی هیات داوران، به‌عنوان رتبه برتر اعلام شدند و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم استاندار گلستان،گفت: باید با همدلی، اتحاد و انسجام چشم‌انداز توسعه استان را در ذهن، فکر، روح و روان آحاد مردم، مدیران، کارشناسان و سایر نیروهای دستگاه‌های مختلف را با هم محقق کنیم.
علی محمد زنگانه بیان کرد: جامعه‌ای که هدف نداشته باشد و با وحدت حرکت نکند، پیشرفت و توسعه نخواهد داشت و کارها بیشتر شعاری جلوه داده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها ضمن گسترش اسناد بخشی مرتبط با دستگاه خود در انعکاس اسناد توسعه‌ای دیگر بخش‌های استان تلاش کنند.
استاندار گلستان گفت: با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع می‌توان همراهی افکار عمومی را برای اجرای درست سیاست‌های توسعه‌ای استان همراه کرد.
زنگانه افزود: اقدامات روابط عمومی‌ها باید بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، رشد و پیشرفت داشته باشد.
یادآوری می‌شود، این رویداد بر مبنای ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در شاخصه‌های ارتباط با رسانه، حضور فعال در رسانه های نوین و بسترهای مجازی، میزان تولید انواع محتوای متنی، میزان تولید محتوای عکسی و گرافیکی، میزان تولید محتوای صوتی و تصویری و اقدامات خلاقانه و نوآورانه بوده است. همچنین برای نخستین بار، ۶۸ دستگاه شامل ۴۵ اداره کل، ۱۱ فرمانداری و ۱۲ شهرداری در این جشنواره شرکت کردند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر