c_300_250_16777215_10_images_11936.jpg

 



ترکمن سسی – استاندار گلستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی موظف به تامین نیازها و تجهیزات حوزه روابط عمومی هستند و نگاه آنها به افزایش امکانات روابط عمومی ، نگاه ارتقا سرمایه ای باشد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان امروز در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مطالبه گری خود را افزایش دهد و برگزاری دوره های آموزشی را در دستور کار قرار دهد.
زنگانه تاکید کرد: ارتقا شبکه انتشار اخبار در استان ضروری است و شبکه سازی با استفاده از ظرفیت های موجود الزامی است.

وی خاطر نشان کرد: طی چند روز گذشته بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار به حساب پتروشیمی استان آمده و این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه سرمایه گذاری استان با بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان آغاز خواهد شد که می تواند مورد توجه روابط عمومی ها در انتشار اخبار امیدآفرین قرار گیرد.

زنگانه یادآور شد: انعکاس خدمات دستگاه متبوع خودتان موجب ایجاد نشاط و امیدآفرینی می شود و این در مقابل کار دشمن است که مشکلات را برجسته می نماید.

وی تصریح کرد: در هجمه ها و خدعه های دشمنان نظام و جنگ ترکیبی که به راه انداخته اند امیدآفرینی و ارتقا نشاط اجتماعی از سوی روابط عمومی ها ضروری است.

استاندار گلستان گفت: روابط عمومی ها اقدمات جهادی دستگاه ها را منعکس کنند تا موجب امیدآفرینی شوید.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر