c_300_250_16777215_10_images_11947.jpg

 


ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مدیران به بهانه نگرانی از دستگاه های نظارتی، در انجام تکالیف خود نسبت به توسعه استان کوتاهی نکنند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان اظهار کرد: این که برخی مدیران به بهانه نگرانی از دستگاه های نظارتی از گرفتن تصمیم های مدیریتی که مستلزم توسعه استان است، اجتناب می کنند، پذیرفته نیست و مصداق بارز ترک فعل محسوب می شود.
آسیابی افزود: اگر مدیری نسبت به قانونی بودن تصمیم خود تردید دارد از دستگاه های نظارتی استعلام کند و طبق نظر آنها عمل کند.
وی با اشاره به ظرفیت بالای استان برای توسعه گفت: در دادگستری استان از مدیرانی که برای توسعه استان شجاعانه گام بر می دارند حمایت می کنیم .
رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه درباره ممانعت واحدهای تولیدی از ورود بازرسان کار هم گفت: بازرسان اداره کار ضابط دادگستری محسوب می شوند و در صورت ممانعت از ورود آنان، دادستانی با متخلفان برخورد می کند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر