c_300_250_16777215_10_images_11166.jpg

 

 

ترکمن سسی - رئیس شورای اسلامی شهر بندرترکمن گفت: عملیات نصب تیرهای برق دکوراتیو در بلوار پاسداران که یکی از بلوار اصلی شهر محسوب می‌شود در حال انجام است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، عبدالرحیم کمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : پیش از این روشنایی بلوار شهید بهشتی تامین شده و هم اکنون عملیات نصب تیربرق های دکوراتیو در بلوار پاسداران، که یکی از بلوار اصلی شهر محسوب می‌شود در حال انجام است.
 وی خاطر نشان کرد: با اتمام پروژه نصب تیربرق های دکوراتیو ، بلوار پاسداران به یکی از زیباترین بلوارهای شهر تبدیل خواهد شد و شهروندان از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای شهر بهره مند می شوند.
عبدالرحیم کمی یادآور شد: در طراحی معابر شهری علاوه بر نیازسنجی خدمات، موضوع زیبایی شناسی یک اصل مهم و انکارناپذیر است و این اقدامات با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری، تامین نور مناسب و روشنایی خیابان ها و معابر در شب، با تلاش و همت مجموعه شهرداری صورت می‌گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرترکمن یادآور شد: با توجه به حجم بالای عبور و مرور وسایل نقلیه در این نقطه از سطح شهر، که یکی از گذرگاه های اصلی عبوری در سطح شهر میباشد، امیدواریم با این اقدام توانسته باشیم رضایت شهروندان را جلب نمائیم.

خبرنگار : شاه قربان قاضی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر