c_300_250_16777215_10_images_11163.jpg

 

ترکمن سسی - شهردار گنبدکاووس از ارتقای درجه این شهرداری از ۹ به ۱۰ خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این ارتقا که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده، زمینه رشد، توسعه و آبادانی بیشتر این شهر و افزایش جذب اعتبارات ملی، استانی و سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم کند.


سیدعلی اصغر موسوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: ارتقای درجه شهرداری‌ها، بر مبنای سه شاخص درآمد مستمر و خالص شهرداری، جمعیت شهری و موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری، صورت می‌گیرد.
وی افزود: از حیث درآمد بودجه مصوب سال قبل شهردار گنبدکاووس ۵۳۰ میلیارد تومان بود که با تلاش‌های صورت گرفته این رقم به حدود ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت ضمن اینکه بودجه امسال شهرداری هم ۷۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
موسوی اضافه کرد: گنبدکاووس دومین شهر بزرگ استان گلستان است که جمعیت آن به حدود ۲۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.
وی با تبریک این رویداد مهم به شهروندان گنبدکاووس، اظهارداشت: تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر ساخت شهری آباد با رعایت توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات و امکانات، خدمت صادقانه و بی منت به اهالی خونگرم آن است.
موسوی همچنین درخصوص مزایای ارتقای درجه شهرداری‌ها، گفت: جذب اعتبارات استانی و ملی، جذب سرمایه‌گذار و افزایش واحدهای شهرداری برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوبتر در بخش‌های گوناگون از جمله این مزایا است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر