c_300_250_16777215_10_images_11173.jpg

 

مراوه تپه - ترکمن سسی - مدیریت، مدرسین و طلاب حوزه علمیه ربانیه چنارلی در پیامی مردم را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

 

در این پیام آمده است:
قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هر گلبرگ این دفتر ، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.

ان شاء الله همه علمای اهل سنت و مردم شهید پرور شهرستان مراوه تپه ضمن محکوم کردن جنایات اسراییل غاصب در به شهادت رساندن فلسطینیان و مردکم عزه و کرانه باختری و بی احترامی به نمازگزاران در قدس شریف را محکوم نموده و از خداوند سبحان می خواهیم که قبله دوم مسلمین به دست مسلمانان برگردد، لذا همه در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.


عصام الدین آخوند گوگلان مدرس حوزه علمیه ربانیه چنارلی در شرق استان گلستان نیز در پیامی نوشت:
روز جهانی قدس یک رویداد جهانی است و به نماد وحدت بین مسلمانان دنیا تبدیل شده است. برگزاری روز جهانی قدس و انجام راهپیمایی در این روز همه امت اسلامی را به این نکته فرا می خواند که صهیونیست ها دشمن مشترک مسلمانان هستند و این دقیقا همان چیزی است که قرآن کریم هم به صراحت به آن اشاره کرده است. مسلمانان در این روز می توانند به همگرایی جهت انجام اقدام مشترک علیه رژیم اشغالگر قدس برسند و مقدمات فروپاشی رژیم اشغالگر صهیونیستی را فراهم کنند.

c_300_250_16777215_10_images_11172.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر