c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-02-03_15-56-42.jpg

 

گنبدکاووس - ترکمن سسی - به همت جمعی از جوانان خیراندیش گنبدکاووس، کمک های مردمی شهرستان گنبدکاووس برای زلزله زدگان خوی در مسجد طلابی گنبدکاووس جمع آوری می شود.

 

کاروان کامیون های کمک های مردمی هموطنان مان از سراسر ایران بویژه شهرهای آذربایجان و مردم خیراندیش خوی را در سیل سال ۱۳۹۸ گلستان و ترکمن صحرا به خوبی یادمان هست.

باور داریم هنوز بنی آدم اعضای یکدیگرند و اکنون در این سرمای سهمگین زمستان که هموطنان مان در شهر خوی گرفتار زلزله شده اند و نیازمند کمک های مردمی هستند ، مردم قدرشناس ترکمن صحرا هرگز نیکی های مردم دیار آذربایجان را فراموش نخواهند کرد.


نشانی محل جمع آوری کمک های مردمی به مردم زلزله زده خوی:
گنبدکاووس - خیابان طالقانی غربی ( کاخ غربی سابق) - چهارراه سعدی - مسجد استاد فقید نورمحمد آخوند طلابی

دیدگاه‌ها  

0 #1 نورمحمد دانشمند 1401-11-14 18:20
اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی همه دوستان رسانه ای و شهروندان فهیم منطقه اقتضا می کند تا با این حرکت زیبای جمعی از جوانان خیراندیش گنبدی همراهی بکنیم. انبوه کمک های مادی و معنوی هموطنان آذری ما در سیل ابتدای سال ۱۳۹۸ و همدردی و همدلی آنها هرگز از یاد و خاطره ترکمن صحرا فراموش نخواهد شد. اکنون که در اوج سرمای زمستان هموطنان مان در خوی گرفتار قهر طبیعت و زلزله شده اند نیازمند کمک و یاری مان هستند. حس انسان دوستی و سرمایه عظیم اجتماعی ، مشوق اهالی قدرشناس ترکمن صحرا در این کار خیر خواهد بود. امید که چنین حرکت ارزشمندی در دیگر شهرهای گلستان و ترکمن صحرا شکل بگیرد تا از این آزمون سربلند بیرون آییم./ خدا قوت به همه شما عزیزان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر