c_300_250_16777215_10_images_photo_2021-08-16_09-36-06.jpg

 


گمیشان ترکمن سسی - خانواده خیر ترکمن با پرداخت مبلغ 125 میلیون تومان به حساب خیرین سلامت برای خرید کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی در گمیشان کمک کردند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، شورای خیرین سلامت شهرستان گمیشان از کمک ۱۲۵ میلیون تومانی یک خانواده خیر برای تامین اقلام‌پزشکی بیماران‌کرونایی در گمیشان تشکر کرد.

متن پیام رئیس شورای خیرین سلامت گمیشان به شرح زیر است:



به نام خدا
از آنجا که خانواده محترم مرحوم مهندس آنه محمد نیازی (کم)، عرق و تعصب خاصی به خاستگاه اصلی خودشان( منطقه شهرستان گمیشان) دارند، لذا پیوسته در کارهای خیر برای منطقه پیش قدم بوده و هستند.

اخیراً نیز [این خانواده خیر] در جهت خرید چندین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای استفاده بیماران کرونایی منطقه که در خانه هایشان بستری هستند، مبلغ یکصد و بیست و پنج میلیون تومان معادل یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال به حساب شورای خیرین سلامت شهرستان گمیشان در بانک ملی واریز نمودند.

بدین وسیله از خانواده محترم مرحوم مهندس آنه محمد نیازی علی الخصوص آقای مهندس پولاد نیازی و خانم مهندس آیدا نیازی ، کمال تشکر را داریم انشالله که پیوسته سلامت و از بلایا به دور باشند.

مسلماً روح درگذشتگان خانواده نیازی( مرحوم مهندس آنه محمد نیازی مرحومه بی بی سارا مشرقی و مرحوم مهندس نسین نیازی) از این کارخیر و مساعدت به بیماران کرونایی شاد  خواهند شد.

انشاالله که الطاف خداوند شامل حال آنان شده و جایگاهشان در بهشت برین خواهد بود.

باتشکر قربان محمد شاه نظری رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان گمیشان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر