c_300_250_16777215_10_images_12034.jpg

 

 

ترکمن سسی – استاندار گلستان گفت: در حقیقت شهدا قهرمانان و پهلوانان ملی بودند و پا روی نفس خود گذاشتند و از جان عزیز خود گذشتند و این شهدا علاوه بر جانفشانی، در عرصه ورزش کشتی نیز افتخار آفرین بودند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد زنگانه روز دوشنبه در مراسم رونمایی از تمثال ۴ شهید کشتی گیر گلستان با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ، غلامرضا منتظری، رمضانعلی سنگدوینی، عبدالجلال ایری و دکتر رضا آریان پور نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به ورزشکاران شهیدمان تاسی می کنیم و مستند سازی زندگی این عزیزان توسط مجموعه هایی همچون فدراسیون کشتی را ارج می نهیم.

زنگانه افزود: بنده با یکی از کشتی گیران شهید در دوره نوجوانی ارتباط داشتم و به فرمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اینها قبل از شهادت به مقام شهادت دست یافته بودند

وی ابراز امیدواری کرد:  با برنامه ریزی و همراهی فدراسیون کشتی امیدواریم کشتی گلستان به جایگاه فاخر خود در سطح ملی برسد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این مراسم گفت: بدون معنویت در ورزش قهرمانی به جایی نمیرسیم  و با کار فرهنگی می توانیم برای نسل حاضر و نسل‌های آینده الگوسازی کنیم.

دبیر با بیان اینکه کشتی در گلستان با فاصله نسبت به دیگر ورزش ها ورزش اول بوده است ، تاکید کرد: این ۴ شهید پهلوانان واقعی ما هستند و از این رونمایی خوشحالیم .


وی خاطر نشان کرد: کشتی گلستان ریشه دار است و ما در فدراسیون همچون سربازی دغدغه ارتقاء ورزش کشتی در گلستان را داریم .

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: ورزش کشتی، ورزش ملی و مذهبی ما ایرانیان است و حوزه دریای خزر خاستگاه ورزش کشتی محسوب می شود

در این مراسم علی اکبر بصیر نیا به عنوان دبیر هیات کشتی استان حکم خود را دریافت کرد.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر