c_300_250_16777215_10_images_2m_f20c4099-2418-4150-ba90-c89e20774219.jpeg

 

ترکمن سسی - ناصر اونق غراوی فعال رسانه ای شرق گلستان در یادداشتی با عنوان "مراوه تپه برای همه" نوشت: تیتر بالا شعار گروه شورای شهر حال حاضر در انتخابات شورای شهر مراوه تپه بود.

 

این گروه توانسته بود گروه های قدر و بزرگ که سوابق شورایی و پایگاه رای قابل توجهی داشتند شکست بدهد. مثل قطر پهلوان ها که با اینکه پایگاه رای و محبوبیت اجتماعی داشتند نتوانستند حتی یک نفر در شورا داشته باشند.
اما به نظر می رسد پهلوان ها در دوره آینده انتخابات شوراها از چهره جدید، اجتماعی و محبوبی که پایگاه رای قابل توجه ای دارد رونمایی کنند.

غراوی ها که تا قبل از این دوره حتی یک نفر در شورای شهر نداشتند، با هم فکری و اتحاد توانستند غفور غراوی را راهی شورا کنند که در بین مردم و چهره ای اجتماعی و مردمی بود.
اعضای محترم شورا این دوره شهردار را از دل شهرداری و خانواده شهرداری انتخاب کردند .
جلال حاجیلی برادر معمار نوین مراوه تپه انتخاب خیلی خوبی برای تصدی شهرداری بود. کسی که توانست علاوه بر ساماندهی کارهای جاری شهرداری و شهر مراوه تپه، پروژهای خوبی هم آغاز کرده است.
ورودی های شهر با بلوارهای زیبا و درختان سبز که همین جا از زحمات مهندس آنه دادم و دوست خوبم وفا و غفور دایی و خدای بردی دایی و امان قلی دایی و مسعود دایی ... تشکر میکنیم که با زحمات شبانه روزی برای شهر زحمت می کشند.

ریاست شورا در سال اول به موسی نازدوجی رسید (کمال حاجیلی و نورجان به نازدوجی رای دادند و در مقابل غفور کوسه غراوی به اسلام دوجی رای داد).
سال دوم دوباره موسی نازدوجی به ریاست شورا رسید. (کمال و غفور به موسی نازدوجی رای دادند، در مقابل نورجان به اسلام دوجی رای داد.)
سال سوم ریاست شورا به نورجان رسید در این دوره غفور تک رای و بقیه به نورجان رای دادند.
سال چهارم ریاست شورا مجدد به ناز دوجی رسید که مراوه تپه یک شباهت با تهران پیدا کرد. آنجا همیشه چمران ریاست شورا را دارد و در مراوه هم این دوره تقریبا نازدوجی تمام سال ها قسمتشان شد ریاست شورا را داشته باشند که انسانی شریف پاسخگو مردمی و اجتماعی است (غفور و کمال به ناز دوجی و نورجان به اسلام رای دادند.)
دوره ششم شورای شهر و شهرداری یکی از کارهای خوبی که صورت گرفت اطلاع رسانی پروژه های شهرداری بود که همین جا از صالح دوجی مدیر دفتر و روابط عمومی شهرداری تشکر میکنیم که روابط بین شهرداری و مردم را بهبود دادند.
در پایان مجدد از زحمات مجموعه شهرداری و شورای شهرمان تشکر میکنیم که با کمترین حواشی به بهترین نحوه به مردم خدمت میکنند.

از مجموعه شهرداری و شورای شهر درخواست داریم در شکوفایی استعدادهای شهرستان زیرساخت های مناسبی را ایجاد و حمایت کنند .

ناصر اونق غراوی

 

نکته: انتشار این یادداشت صرفا در راستای گسترش اطلاع رسانی است و لزوما به معنای تایید محتوا یا بیان دیدگاه های این رسانه نمی باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر