c_300_250_16777215_10_images_2m_101391.jpeg

 

ترکمن سسی – رشید نافعی در یادداشتی بر لزوم سرمایه‌گذاری، بسترسازی و تمهید ساختارهای مدرن رشته والیبال در مناطق استعداد خیز مثل ترکمن صحرا و ارومیه تاکید کرد.


وی نوشت: وقتی از زبان فعالان حوزه رشته ورزشی فوتبال می‌شنوم، نزدیک ۵۰ سال است که در لیگ آسیایی نتوانستیم به قهرمانی برسیم خواستم از طریق این مرقومه به سمع و نظر مدیران ورزشی برسانم.
اگر مسوولین و دست اندرکاران ورزش در کشور مان دنبال کسب عنوان و مقام [ و افتخار] باشند ( تاکید میگردد اگر باشند) می طلبد نگاه به مقوله مدیریت ورزش ٫اولویت ها و جهت گیری های تصمیم سازی و تصمیم گیری هایشان عوض شود. چرا که به نظر میرسد شاید در بعضی از رشته های ورزشی ژن٫ فرهنگ و قابلیت تاکتیک پذیری موجود نباشد و شاید مصداق و حکم هزینه _ فایده منفی را داشته باشد.
از این منظر و با توجه به پتانسیل های موجود در ورزش والیبال در بخشی از کشور ٫ به ویژه پتانسیل ژنتیکی تورکمنصحرا و کسب عنوان های بیشتر آسیایی و صعود به رتبه ها و رده های بالاتر بین المللی در این رشته نسبت به رشته پر هزینه ای مثل فوتبال٫ میشود ادعا کرد حوزه ورزش زودتر از آن رشته های پر هزینه مذکور، به کسب عنوان های قهرمانی نزدیک می‌شود.
پس انصاف و منطق قلم حکم میکند در کنار بقیه رشته ها ٫ به طور ویژه هر چه زودتر نسبت به سرمایه‌گذاری ، بستر سازی و تمهید ساختارهای مدرن رشته والیبال در مناطق استعداد خیز مثل تورکمنصحرا و ارومیه اقدام نمایند.
خرد یارتان
ش

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر