c_300_250_16777215_10_images_947_22856.jpeg

 

ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - انتظار جامعه آن است که با انتخاب مدیرانی کارآمد و متخصص، مردمی و دلسوز و دغدغه مند مشکلات فرا روی مردم نجیب ایران را با بصیرت برطرف و سکوهای پیشرفت و تعالی این حوزه را عامل حرکت شود.

 

امروز بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی که بر سه اصل مهم آزادی، استقلال و عدالت بنا نهاده،می گذرد. اما اهداف و آرمان‌های متعالی ترسیم شده برای نظام اسلامی که بعد از 2500 سال حاکمیت طاغوت بر مردمان تشنه استقرار اسلام عزیز و حاکمیت الله بودند و تلاش بر آن است تا با انتخاب مدیرانی مکتبی و انقلابی مسیر حاکمیت را تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی متصل نماید.

امروز پس از روی کار آمدن مدعیان فراوان، آن هم با خط فکری و سیاق‌های متفاوت اجرایی و عملی آنچنان که باید، کشور ساحل ثبات و آرامش نرسیده است و شان مردم در سال‌های اخیر علی‌رغم دلباختگی شان به امامین انقلاب و آرمان‌های برآمده از فطرت نهضت اسلامی، رعایت و برآورده نشده است.

ملتی که با خون فرزندان خود نهال نظام اسلامی را آبیاری کرده‌اند و با بصیرت علوی خود کشور را از گردنه‌های سخت فتنه داخلی و خارجی عبور داده‌اند.

ملتی که با صبر و استقامت فاطمی خود در برابر تحریم‌ها و تهدیدها ایستادند و نگذاشتندبه بیرق ولایت خللی وارد شود.

ملتی که به وقت جهاد حاضر،و به وقت مواسات علی‌رغم مشکلات خود، گشایش‌ها ایجاد کردند مبرهن است که قدر و قیمت و ارزش آنها خیلی بیش از این‌هاست.

این مردم نجیب که به تعبیر امام عظیم الشان ولی نعمت ما هستند دلشان از فساد،بی‌عدالتی و تبعیض که امروز دامان کشور را گرفته است خون است.که این میراثی است که از برخی به ظاهر دولتمرد ناکارآمد و بی تعهد حاصله زانو زدن در برابر غرب از آن فرجام نا فرجام،برای این ملت بزرگ و باعزت به ارمغان آورده شده است.

ما باور داریم که این میراث در نحوه اداره کشور نه تنها در مسیر درست برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی هدایت نشده است بلکه با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌است و اعتلای تمدن اسلامی به تعویق افتاده است.

حال در گام دوم انقلاب حضور افراد با تقوای سیاسی،توانمند،با برنامه‌های عملیاتی و باورمند به مبانی اسلام و انقلابی می‌تواند نقطه امیدی برای استقرار دولت اسلامی و پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان ایران و رفع موانع موجود در بخش های اقتصادی و معیشتی باشد.

حال بر این باوریم که ساز و کار و تحول در حکمرانی با روی کار آمدن تفکر انقلابی میسر خواهد شد.

امروز باید تفکر نسل تحول ساز جوان و انقلابی وتوحیدی، تفکر واراده و وابسته به غرب و لیبرالیسم را کنار بزند و با اتکا به ذات اقدس احدیت و با یاری مردم و نخبگان در مسیر رشد و تعالی کشور حرکت نماید.

با این حال جریان مخلص انقلابی با شعار «کارآمدی و تحول در وضع موجود» کار آسانی ندارند چرا که قطعاً وعده‌های دروغین جریان لیبرال کار را برای پذیرش تغییر وضع موجود سخت می‌کند؛

ناکارآمدی و سر دادن شعارهایی مثل رفع تمامی تحریم‌ها،نجات اقتصاد ایران، رفع فقر مطلق و القای آزادی اجتماعی و آزادی بیان کاذب برای جوانان و گشایش های اقتصادی و ارتباط با دنیا و... این شعار‌های آسان‌نما در مقابل وعده «روی پای خودمان می‌ایستیم» همواره مورد توجه نامزد‌های جریان تحریف بوده است و آن ها در صدد این هستند تا با ایجاد دو قطبی و القای فضای روانی کاذب مسیر مردم را از مطالبه اصلی خود منحرف سازند.

انتظار جامعه آن است که با انتخاب مدیرانی کارآمد و متخصص، کارآمد، مردمی و دلسوز و دغدغه مند مشکلات فرا روی مردم نجیب ایران را با بصیرت برطرف و سکوهای پیشرفت و تعالی این حوزه را عامل حرکت شود .

و انتظار مهمتر آن که نامزدهای همگرای سیاسی( اصولگرا و انقلابی)با وفاق و هم افزایی نیروهای انقلابی و ولایی و با اتحاد همه جانبه جریان انقلابی سکان مدیریت اجرایی کشور را عهده دار و راه پیشرفت و خدمت را برای ملت بزرگ ایران هموار سازد.که زمینه ساز تداعی و تجلی واقعی واژه " خدمت " است که برای پیشرفت ایران عزیز از خواسته سیاسی خود صرف نظر میکنم و به وفاق با موفقترین نامزد همسو در کنار مردم در هر سنگری خدمت خواهند کرد. تجلی واقعی نیروهای ولایی و انقلابی در همین مسیرها به اوج می‌رسد.

چشم انتظار اقدام انقلابی نامزدهای انتخاباتی اصولگرا ( وفاق برای ایران و ایرانی ) هستیم.
خدایا به سوى تو مشتاقیم‏ براى یافتن دولت کریمه‏اى که اسلام و اهلش را به آن عزیز گردانى و نفاق و اهلش را به وسیله آن خوار سازى،ما را در آن دولت از دعوت‏کنندگان به سوى طاعتت و رهروان به سوى راهت قرار دهى و کرامت دنیا و آخرت را از برکت آن‏ روزیمان فرمایى.
یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

نکته: انتشار این یادداشت به معنای بیان دیدگاه این رسانه نمی باشد و صرفا در راستای گسترش اطلاع رسانی است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر