c_300_250_16777215_10_images_10012.jpg

 

ترکمن سسی : وحید حاج سعیدی - در عصر کنونی آموزش به یکی از مولفه های حیاتی و اثرگذار در توسعه اهداف سازمانی محسوب می شود و هیچ سازمانی بدون توجه به آموزش نیروی انسانی و نقش سازنده آن در ارائه خدمات بهتر ، پویا تر و علمی تر ، قادر به ادامه حیات نیست.


در واقع میزان توانایی سازمان ها و شرکت ها ، بسته به توان مدیران و نیروهای تحت امر مدیر دارد و آموزش پرسنل در جهت نیل به اهداف سازمانی یک ضرورت است و هر چه این آموزش ها علمی تر، فنی تر و به روز تر باشد نتیجه و بهره وری زود تر و فراگیر تر خواهد بود. سرمایه انسانی آموزش دیده در عرصه رسانه نیز  از این پیوست خارج نیست و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  در دولت سیزدهم نیز بر همین مبناست.
برگزاری دوره های متعدد خبرنگاری و دعوت از اساتید کشوری بنام و شناخته شده چون علیرضا کتابدار و حمید شکری خانقاه در جهت ارتقاء توانمندی خبرنگاران حجت گفتار فوق است.
چرا که توانمندی خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه استان، منجر به پویایی و بالا رفتن سطح روزنامه نگاری در استان شده و سرمایه گذاری در این مسیر، استفاده بهینه از منابع محسوب می شود که ماحصل آن در آینده رونمایی خواهد شد.
از دیگر رخدادهایی که می توان از آن به عنوان آوانگارد یا پیشرو در سطح کشور یاد کرد صدور کارت حرفه ای خبرنگاری ویژه خبرنگاران و روزنامه نگاران استان است که برای اولین بار در سطح کشور در این استان صادر و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد از آن رونمایی شد و به صورت نمادین اولین کارت به خانواده شهید روحانی فرد شهید شاخص رسانه استان اهدا شد.
برگزاری جشنواره های متعدد مطبوعات و جشنواره رسانه ای ابوذر که همه ساله به صورت منظم برگزار می شود از دیگر شاخص های توسعه ای این اداره کل است که با همکاری بسیج رسانه و فعالان عرصه خبر برگزار می گردد و شرکت تعداد زیادی از خبرنگاران در این جشنواره ها نشان از پویایی اصحاب رسانه این استان دارد.
امید است با همدلی و وفاق ایجاد شده بین خبرنگاران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، شاهد روزهای درخشان در استان باشیم و خبرنگاران نیز همچون گذشته در انعکاس اخبار و اطلاعات دقیق و شفاف تمام تلاش خود را برای افزایش انسجام و همگرایی و تقویت روحیه همدلی و هم افزایی و نیز ارتقاء سطح اعتماد عمومی آحاد جامعه و توسعه استان معطوف دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر