c_300_250_16777215_10_images_76196.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - با توجه به شیوع بیماری کرونا، یکی از راهکارهای اصلی آموزش و‌ پرورش، جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی، استفاده از بستر شبکه شاد می باشد که عدم پوشش شبکه اینترنت مناسب در روستاهای کم برخوردار، زمینه ساز مشکلات جدی در زمینه ادامه تحصیل و تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان می گردد.


مجموعه آموزشگاهی شریفه اینچه برون، دانش آموزان دختر بیش از پنجاه روستای نوار مرزی شهرستان گنبدکاووس را در دوره متوسطه اول، دوم و کار و دانش، تحت پوشش دارد.
تأخیر و غیبت برخی از دانش آموزان در کلاس های مجازی متکی بر شبکه شاد و حتی امتحانات مجازی باعث شد، از طریق خانم اعتباری، مدیریت آموزشگاه، پیگیری های لازم به عمل آید. لذا متوجه شدیم که روستاهای برخی دانش آموزان، تحت پوشش شبکه مخابرات و اینترنت با سرعت مناسب نمی باشند.
یکی از این روستاها، روستای اوچ قویی در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر گنبد و با جمعیت بیش از هفتصد نفر است که دارای مدرسه ابتدایی و متوسطه اول (راهنمایی) نیز می باشد.
دانش آموزان این روستا، ناگزیر هستند برای برخورداری از محتوای آموزشی، روزانه در سرمای گاه زیر صفر درجه و در ساعات صبحگاهی با مشقت فراوان بر بالای کوههای اطراف روستا حاضر شده و پس از انتظار و سعی و تلاش فراوان، نومیدانه به خانه برگردند.
با توجه به مشکلات فوق الذکر و خطراتی چون سقوط و لغزش، اکثر دانش آموزان عطای تحصیل آنلاین و شرکت در امتحانات را به لقایش می بخشند.
بنابراین از مسئولین محترم تقاضا می شود بستر مناسبی جهت ادامه تحصیل کلیه دانش آموزان و دانشجویان این روستا و منطقه فراهم‌ نمایند.


به قلم : دکتر عبدالرحیم قاضی
دبیر تاریخ دبیرستان شریفه اینچه برون‌
چهارشنبه دهم دی ماه 1399

منبع: اولکامیز

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر