c_300_250_16777215_10_images_23004.jpg

 


ترکمن سسی - ایمان جرجانی فوتبالیست نوجوان و آینده دار گلستانی گفت: هدف من رسیدن به سطح اول فوتبال کشور است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی؛ ورزش عامل مهم سلامتی روح، روان و جسم انسان است و افرادی که ورزش می کنند علاوه بر تندرستی، از شادابی و نشاط نیز برخوردار هستند.
ورزش فوتبال همواره به عنوان یکی از ورزش های پر هیجان از جایگاه خاصی برخوردار بوده است.
استان گلستان مهد استعدادهای ناب و فوتبالیست های نامداری می باشد که سردار آزمون، بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه آ اس رم ایتالیا گل سرسبد آنهاست.
همچنین، فوتبالیست های سرشناسی همچون: صلاح الدین اونق، عبدالجلیل گل چشمه، عبدالله شایسته، عبدالله پقه، رجب سقر و... عزت‌الله پورقاز، میلاد کر، وفا هخامنش و چندین و چند بازیکن دیگر فوتبال که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارند از بچه های استان گلستان و ترکمن صحرا هستند.
تیم فوتبال شهید عنایتی پیرواش از جمله تیم های قدرتمند دهه شصت بود و طرفداران زیادی داشت.
شهرستان آق قلا يکي از شهرستان هايي است که در رشته فوتبال همواره حرفهايي براي گفتن داشته و بازيکنان مستعد و توانمندي را به عرصه ورزش استان گلستان و کشور معرفي کرده است.

* ایمان جرجانی فرزند محمد، متولد 22 تیرماه 1394 یکي از فوتباليست هاي آینده دار و با استعداد شهرستان آق قلا و روستای پیرواش است.
وی در کلاس سوم ابتدایی مدرسه شهید حسن سلیمانی پیرواش درس می خواند و اکنون در رده 9 سالان تیم فوتبال استیل البرز آق قلا بازی می کند.
وی از سن ۳ سالگی علاقه زیادی به ورزش فوتبال و خصوصا به توپ فوتبال داشته است و از این رو در سن ۶ سالگی با قبولی در تست مدرسه فوتبال استیل البرز آق قلا، به عضویت این تیم در می آید.
ایمان، هدف خود از حرفه فوتبال را رسیدن به سطح اول فوتبال کشور و بازی در تیم ملی ایران عنوان کرد و گفت: با تلاش و پشتکار فراوان امیدوارم روزی بتوانم در تیم های مطرح کشور بازی کنم.
این فوتبالیست مستعد شهرستان آق قلا، پدرش را حامی و مشوق خود می داند و گفت: برای اینکه پدرم همراه و حامی من باشد، تصمیم به گرفتن مدرک مربیگری فوتبال می شود و در حال حاضر به عنوان مربی فوتبال در مدرسه استیل البرز آق قلا تحت مدیریت عبدالله شایسته (فوتبالیست باسابقه شهرستان آق قلا و استان گلستان) مشغول به فعالیت است.
ایمان جرجانی در ادامه صحبت های خود گفت: در سال ۱۴۰۱ در مسابقات دو سرعت جام رمضان روستای پیرواش، مقام اول را کسب کردم.
وی افزود: در پاییز امسال نیز در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان گلستان در 9 بازی که انجام دادم، با ۱۱ گل زده آقای گل شدم و در تمامی مسابقات به عنوان بهترین گل زن مدرسه فوتبال استیل البرز شناخته شدم و کفش طلا دریافت کردم.
وی همچنین گفت: در مسابقات لیگ برتر استان گلستان نیز که در گنبد کاووس برگزار شد، بهترین بازیکن رقابت ها انتخاب شدم.

این فوتبالیست نوجوان گلستانی در ادامه صحبت های خود با اشاره به تاثیر ورزش در زندگی گفت: ورزش باعث می شود بهتر زندگی کنیم و راه درست زندگی کردن را به ما می آموزد.
ایمان جرجانی، با اشاره به نقش پدر و مادرش در راه کسب موفقیت های خود گفت:
پدر و مادرم همواره من را تشویق می کنند و بدون حمایت های آنها موفقیت در امر ورزش امکان پذیر نیست. امیدوارم روزی بتوانم پاسخگوی زحمات آنها باشم و با درس خواندن و قبولی در دانشگاه و کسب افتخار در ورزش بتوانم آنها را خوشحال کنم.
وی، کریستیانو رونالدو را الگوی فوتبالی اش عنوان کرد و گفت: از فوتبالیست های ایرانی سردار آزمون را دوست دارم و عبدالله شایسته، عبدالله پقه و شهاب یانپی از فوتبالیست های مشهور منطقه هستند.
این فوتبالیست مستعد پیرواشی گفت: از مسئولان انتظار داریم حمایت های لازم را از نوجوانان و جوانان مستعد داشته باشند تا در توسعه ورزش موثر باشد.
من به همه هم سن و سال های خودم توصیه می کنم ورزش را در کنار درس دنبال کنند و همزمان به این دو موضوع بپردازند.
وی در پایان گفت: از اعضای خانواده، باشگاه استیل البرز، مربیان فوتبال شهرستان آق قلا به ویژه مربیان با دانش خودم که سهم بسیار زیادی در پیشرفت فوتبال بنده داشتند تشکر می کنم و اميدوارم در تمام مراحل زندگي موفق و موید باشند.

گفتگو از : رستم جرجانی
خبرنگار و فعال رسانه ای

 

c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-01-17_13-44-59.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 تاج بردی غفاری 1402-10-27 19:12
ماشاء ا... ایمان جان، تلاش بکن که خواستن توانستن است. ان شاء ا... شما را در لباس پرافتخار تیم ملی ببینیم.
نقل قول کردن
0 #2 محمد جرجانی 1402-10-28 19:14
ماشاء ا... ایمان جان، ان شاء ا... شما را در درجات بالاتر ببینیم. و از خداوند متعال موفقیت موفقیت شما را آرزو می کنیم. با تشکر از مدیر رسانه ترکمن سسی
نقل قول کردن
0 #3 برهان 1402-11-04 08:35
مدیران و مربیان باشگاه استیل البرز آق قلا ، درود بر شما. وقتی از سنین پایه بروی استعدادها کار بشه آینده فوتبالی درخشانی برای منطقه شاهد خواهیم بود.
نقل قول کردن
0 #4 ح. نیازی 1402-11-04 08:38
تیم شهید عنایتی پیرواش، چند بازیکن هم از روستای عطاآباد داشت و استارت این تیم از روستای پیرواش خورد. ماشاء ا.... آقای جرجانی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر