c_300_250_16777215_10_images_2m_133eb6e6-95a5-4255-b2b4-a431c77eb6fa.jpeg

 

ترکمن سسی - در راستای مراودات و دیپلماسی فرهنگی بین ایران و داغستان، اولین نمایشگاه از آثار هنرمندان نقاش جمهوری داغستان با حضور نماینده رسمی داغستان در ایران، فرماندار شهرستان گرگان، امام جمعه گلیداغ، جمعی از علما و روحانیون و فعالان فرهنگی و رسانه در موزه پارک شهر گرگان افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار ما، این نمایشگاه تا دو هفته میزبان علاقمندان و بازدید کنندگان خواهد بود.

در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، نادری فرماندار گرگان و آندری تانایف، درباره مناسبت ها و اشتراکات فرهنگی بین دو جمهوری و ایجاد روابط و همکاری های بیشتر در زمینه های فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی که زمینه ساز همکاری های تجاری نیز شود به بحث و گفتگو پرداختند.
عباس آخوند علیزاده مدیر حوزه عرفانی و امام جمعه گلیداغ نیز در این مراسم گفت: الحمدالله به برکت برگزاری مراسم بزرگداشت شیخین داغستانی در بهار سال جاری در گلیداغ امروز شاهد برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان داغستان و ایجاد روابط فرهنگی بین دو کشور دوست و همسایه هستیم و امیدواریم که این ارتباطات روز به روز افزایش یافته و در همه زمینه های علمی، فرهنگی و تجاری نیز اتفاق بیافتد.

 خبرنگار : فرشیدکلته

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر