c_300_250_16777215_10_images_2015_7967947_166-700x424.jpg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته و حمایت های وزارت جهاد کشاورزی از هفته آتی روند پرداخت وجوه گندم و کلزا آغاز می شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه، روز چهارشنبه در جلسه کمیته خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان با حضور مهندس مهاجر معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: امسال اولین سالی است که محصول کلزا بطور ۱۰۰ درصد توسط بخش خصوصی در استان و با قیمت منطقی خریداری می شود و تا کنون ۹۲ درصد کلزا کاشته شده خریداری شده است.
وی افزود: کشاورزان توجه داشته باشند بذور خود را از مراجع ذیصلاح تهیه کنند تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.
استاندار گلستان گفت: همه باید در مسیر حمایت از کشاورزان به عنوان تولید کنندگان گام بردارند .
 زنگانه ادامه داد: از دستگاه های نظارتی می خواهیم در دفاع از حقوق کشاورزان با سوداگران عرصه کشاورزی مقابله و برخورد قانونی نمایند.
همچنین در این جلسه معاون امور زراعت وزیر جهادکشاورزی گفت: در بازدید از مزارع دیم استان مشاهده شد، خوشبختانه حتی مزارع دیم نیز برداشت کم‌سابقه ۵ تن در هکتار را تجربه کرده اند.
 علیرضا مهاجر یادآور شد: امسال پیش بینی ما خرید بیش از یک میلیون تن گندم در استان است و بر اساس تلاش صورت گرفته کشور نیازی به واردات ندارد و حتی می تواند در زمینه صادرات نیز اقدام کند.
وی ادامه داد: وجود صف ها در برخی مراکز تحویل گندم نشانه برکت تولید است و نه بی تدبیری.
به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی، پرداخت به موقع پول گلستان به معنای حمایت واقعی از تولید است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر