c_300_250_16777215_10_images_947_2b8255af-9b78-41b4-99d4-f03474ce1e4e.jpeg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: غروب چهارشنبه ۱۶ خرداد بر اثر دو تصادف که با فاصله ۲ ساعت از هم در جاده کمربندی علی آباد کتول رخ داد، ۵ نفر مصدوم شدند و سه نفر هم جان خود را از دست دادند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: در حادثه اول ساعت ۱۸:۲۰ چهارشنبه ۱۶ خرداد، یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کمربندی علی آباد کتول روبروی شالیکوبی واژگون شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به اینکه تصادف در کاروان یک عروسی وقوع پیوست افزود: این خودرو ۷ سرنشین داشت که ۵ نفر از آنها مصدوم و ۲ نفر هم در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند.

وی به خانواده‌ها در زمینه محدود کردن کاروان‌های عروسی توصیه کرد و گفت: دو جان باخته که دو زن ۴۰ و ۵۹ ساله بودند تحویل عوامل مربوطه حاضر در صحنه شدند.‌ یکی از مصدومین را هلال‌احمر و ۴ مصدوم دیگر را اورژانس به بیمارستان انتقال داد.

وی خاطرنشان کرد: دو ساعت بعد از وقوع حادثه اول، در ساعت ۲۰:۳۰ شب حوالی پل مزرعه کتول در کمربندی علی آباد کتول یک دستگاه پراید واژگون شد و راننده پراید جان باخت. امدادگران راننده را که محبوس در خودرو شده بود رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه حاضر در صحنه دادند.

غریب آبادی در ادامه افزود: گزارش این دو حادثه را اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان(EOC) اعلام کرد. در این دو تصادف دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات با ۶ نیروی عملیاتی از پایگاه زرین گل علی آباد کتول اعزام شدند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر