c_300_250_16777215_10_images_12055.jpg

 

 

ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از پوشش امدادی نیروهای عملیاتی به ۱۶۳ حادثه در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش و شهرستان گرگان بیشترین حادثه را در ماه گذشته پوشش داده اند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی در خصوص حوادث اردیبهشت ماه سال جاری گفت: در ماه گذشته ۷۱۸ امدادگر و نجاتگر استان در قالب ۲۵۱ تیم با گزارش های دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان(EOC) به ۱۶۳ حادثه امدادرسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این حوادث شامل ۱۱۴ حادثه جاده ای و ترافیکی، ۱۱ مورد آبگرفتگی، ۹ مورد کوهستان، ۱۸ مورد حوادث شهری، یک مورد ریزش آوار، یک مورد حادثه هوایی سقوط پاراگلایدر، ۷ مورد خدمات حضوری و ۲ مورد خدمات مناسبتی بوده است.
وی خاطر نشان کرد: در حوادث یکم تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، از یک هزار و ۲۲۶ حادثه دیده به ۷۶۳ نفر امدادرسانی شد. ۳۳۷ نفر مصدوم شدند و از میان مصدومان ۱۳۷ نفر توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر به مراکز امدادی انتقال داده شدند.
غریب آبادی با اشاره به بکارگیری ناوگان امدادی استان اظهار داشت: در این عملیات ها ۱۵۸ مورد آمبولانس، ۲۷ مورد خودروی نجات و ۴۶ مورد خودروی کمک دار سبک استفاده شده است.
وی درباره تعداد حوادث پوشش داده شده در شهرستان‌ها گفت: هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش با ۳۶ مورد، گرگان با ۳۳ مورد، کردکوی و علی آباد کتول با ۱۶ مورد، آق قلا با ۱۵ مورد، کلاله و گنبدکاووس با ۱۴ مورد بیشترین حادثه را پوشش داده اند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر