c_300_250_16777215_10_images_12037.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه موفق به ثبت‌نام در طرح مسکن ملی نشده بودند، از همین رو پیرو توافق‌نامه با وزارت راه و شهرسازی این امکان مجددا فراهم شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، با توجه به اینکه برخی از هنرمندان و اصحاب فر هنگ و رسانه موفق به ثبت‌نام در طرح مسکن ملی نشده بودند، از همین رو پیرو توافق‌نامه با وزارت راه و شهرسازی این امکان مجددا فراهم شده است.
وی  افزود: این تسهیلات صرفا برای اعضای صندوق اعتباری هنر و دارندگان هنر کارت) فراهم شده است و متقاضیان واجد شرایط درصورت تمایل و دارا بودن شرایط مندرج در سامانه نهضت ملی مسکن تا هشتم خرداد ماه (بدون تمدید مهلت) و بدون مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی ،صرفا از طریق  لینک https://saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
رعیت با اشاره به اینکه شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده برای این تسهیلات همانند شرایطی است که برای مسکن‌های ملی تعیین شده است، اضافه کرد: بر این اساس متقاضیان و افراد تحت تکفل، شامل آنهایی هستند که فاقد زمین مسکن و یا واحد مسکونی از یکم فروردین 84 به بعد بوده و از تاریخ 22 بهمن 57 از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.
وی تصریح کرد: سبز بودن فرم (ج) در استعلام از سامانه مربوطه، متاهل و یا سرپرست خانوار بودن، داشتن 35 سال سن کامل برای زنان مجرد و داشتن 5 سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا از شرایطی است که متقاضیان داشته باشند.
محمد رعیت با بیان اینکه فراخوان مجدد صندوق اعتباری هنر برای بهره‌‎مندی جاماندگان از طرح مسکن ملی است، اضافه کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح حمایتی تا هشتم خرداد فرصت دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر