c_300_250_16777215_10_images_11820.jpg

 


ترکمن سسی - رییس سازمان لیگ والیبال گفت: اولویت فدراسیون برای اعتبار سنجی و تایید خرید امتیاز لیگ برتر امسال با تیم گنبد و ارومیه است. چند تیم دیگر هم به شدت دنبال خرید امتیاز هستند.


عصر دیروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت جلسه ای برای بررسی حضور والیبال گنبد در لیگ امسال با حضور رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ والیبال و مسولان گنبدی از جمله مهدی دهرویه فرماندار ویژه، حاج نور قلی نیازی پیشکسوت والیبال ترکمن صحرا، رسول پایدار رییس شورای شهر گنبد، حاج جمال واحدی مدیرعامل تیم والیبال شهرداری و حاج قاسم برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

محسن ترابی شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ترکمن سسی، اظهار کرد: عصر امروز( دوشنبه) جلسه ای با حضور مسولان گنبدی در محل فدراسیون داشتیم و بنا شد دوستان گنبدی اعتبار لازم برای خرید امتیاز را تامین بکنند و با تیم هایی که قصد واگذاری امتیاز لیگ برتر را دارند وارد مذاکره بشوند، شورای لیگ هم در اعتبار سنجی و تایید خرید امتیاز اولویت را به تیم های گنبد و ارومیه بدهد تا در لیگ برتر امسال حضور یابند ضمن اینکه فدراسیون هم در این مدت با تیم واگذار کننده امتیاز مذاکره بکند تا از نظر قیمت امتیاز مساعدت بکنند.

وی در پاسخ این سوال خبرنگار ما که اگر گنبدی ها نتواند پول خرید امتیاز را تهیه بکند در آن صورت شرایط چگونه می شود؟ گفت: مسولان گنبدی در جلسه بیان کردند که اعتبار لازم برای خرید امتیاز لیگ برتر را از منابع مالی که امکانش هست تهیه می کنند و اگر قصد حضور در لیگ برتر را دارند باید آن را تهیه بکنند.

ترابی یادآور شد شرایط والیبال ارومیه هم عینا مثل شرایط گنبد است و آنها هم اگر تمایل داشته باشند با تیم های واگذار کننده امتیاز مذاکره بکنند و امتیاز لیگ برتر امسال را تهیه بکنند فدراسیون در اعتبار سنجی و تایید آنها را در اولویت می گذارد.

وی تاکید کرد: امتیاز برای آن تیم واگذار کننده است و فدراسیون در این خرید و فروش امتیاز ذینفع نیست و قیمت را همان تیم واگذار کننده تعیین می کند و با وجود اینکه چند تیم به شدت دنبال خرید امتیاز لیگ برتر امسال هستند، با توجه به شرایط والیبال گنبد و ارومیه اولویت فدراسیون هست و این امتیاز کمی نیست.

ترابی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درخصوص احتمال ۱۶ تیمی شدن لیگ امسال گفت: تصمیم گیری در این موضوع براساس آیین نامه والیبال کشور در صلاحیت شورای لیگ است و لیگ امسال با ۱۴ تیم برگزار می شود و افزایش تعداد تیم ها موازنه  عرضه و تقاضا و رقم قرارداد بازیکنان و تیم ها را به هم می زند. در اینصورت ممکن است بازیکنان با توجه به تقاضای جدید رقم بیشتری بخواهد و هزینه تیم ها را افزایش می دهد ‌و به ضرر تیم هاست و خیلی تیم ها با اینکار مخالف هستند.

وی گفت: لیگ برتر امسال از ۲۶ مهر آغاز می شود و جدول مسابقات طوری طراحی می شود که قبل از پایان سال به اتمام برسد چون اردیبهشت سال آینده همین موقع انتخابی المپیک را داریم و تلاش می کنیم بازیکنان آن موقع در اختیار تیم ملی باشند.

ترابی درخصوص اینکه آیا امسال هم برای کف پوش سالن ها سختگیری هست گفت: گنبد مهد والیبال ایران است و علاقمندان پرشوری دارد و اگر فدراسیون میهمان خارجی داشته باشد دو شهر مدنظر ما برای حضور آن میهمان باشد والیبال و شهر گنبد است و داشتن سالن استاندارد در مهد والیبال باید مطالبه عمومی باشد. خود باشگاه، مسولان گنبدی و اهالی رسانه باید همه کمک کنند تا این مطالبه عمومی تحقق یابد و کف پوش استاندارد در سالن شهر داشته باشند تا هم به عشق والیبالی مردم پاسخگو باشند هم آبروی والیبال کشور هستند.

رییس سازمان لیگ در پایان ابراز امیدواری کرد مسولان گنبدی با تامین اعتبار و اولویتی که فدراسیون برای تیم گنبد مدنظر دارد بتوانند امتیاز را تهیه بکنند و شاهد حضور آنها در لیگ برتر امسال باشیم.

خبرنگار : رحمان رحیمی سعید

www.turkmensesi.ir

دیدگاه‌ها  

0 #1 متین نظری 1402-02-20 14:21
ماشاء الله یوسف جان
نقل قول کردن
0 #2 کاربر جی جی 1402-02-20 14:22
واقعا مسخره است! تیمی که سقوط می کنه دوباره با پول بیت المال بیاد جایی که لیاقتشو نداره ...
نقل قول کردن
0 #3 صفری 1402-02-20 14:25
همان سال گذشته یه ذره بیشتر همت میکردین یه ذره به تیم میرسیدین الان این همه پول که صرف عمران و آبادانی شهر بشه صرف خرید امتیاز نمی شد. و از طرفی با روح و روان هواداران بازی نمی کردین. شهرداری که در این دوره همه چی رو باخت. هم والیبال سقوط کرد ، نه ترافیکش شهری اش حل شده و نه آبادانی شهرش ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر