c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-02-28_22-03-08.jpg

 


ترکمن سسی - جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان گنبدکاووس با دستور کار ارائه نظام مسائل شهرستان و جانمایی خانه جوان با حضور اعضا تشکیل شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار داشت: این شورا فرصت بسیار مناسبی را فراهم می‌کند تا مسائل مختلف از زبان و نگاه جوانان مطرح شود و جوانان باید  با برنامه‌ریزی، همراهی و تعامل فعال در این جلسات شرکت کنند.
 مهدی دهرویه با اشاره به فضای حاکم بر جامعه، شناسایی مشکلات و روش‌های حل مسئله، راهکارهای مشارکت جوانان در فعالیت‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی گفت: ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و مسئولان توطئه دشمن است و مطالبه درست جوانان از مسئولان در راستای حل مشکلات یک اصل بسیار مهم است و مطالبه باید همراه با راهکار باشد تا انگیزه مسئول برای خدمت کم نشود و باعث فاصله بین مردم و مسئول نشود.
وی افزود: هدف این است که شورای مشورتی با حضور شما جوانان با رویکرد مسئله محور تشکیل گردد، مسائل و مشکلات شناسایی و برای کاهش تهدیدها، تبدیل تهدیدها به فرصت و تقویت نقاط قوت شهرستان با ارائه راهکارهای کاربردی توسط خود جوانان قدم‌های مؤثری برای رشد و توسعه شهرستان برداشته شود.
رضا اصالتی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه به برگزاری جلسات کاربردی این ستاد تاکید کرد.
مریم آتابای رییس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس در پاسخ به مطالبات جوانان گفت: گنبدکاووس نیازمند نمایشگاه دائم صنایع دستی و گردشگری است.
در ادامه جوانان حاضر در جلسه ضمن معرفی خود نظرات و ایده‌ها دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه جوانان بویژه اشتغال و نمایشگاه صنایع دستی را بیان کردند و درنهایت در خصوص نحوه تشکیل و فعالیت شورای مشورتی جوانان مطالبی عنوان شد.



دیدگاه‌ها  

0 #1 سلیمان 1401-12-12 12:27
در مقایسه با دیگر اقشار جامعه ، جوانان سرشار از انرژی ، خلاقیت و شور زندگی هستند. چه زیبا خواهد بود از این ظرفیت بزرگ برای توسعه شهر و روستا استفاده شود. حرکت امیدبخشی است اگر به نظرات جوانان بها داده شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر