c_300_250_16777215_10_images_10711.jpg

 

 

ترکمن سسی - فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مشکلی در تامین زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی (رازی) ، نیست و ما منتظر تایید نهایی زمین مدنظر در کشور هستیم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مهدی دهرویه عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گنبدکاووس به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: راه اندازی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در گنبدکاووس از مطالبات جدی و چندین ساله مردم شهرستان گنبدکاووس است و این بیمارستان به مردم شرق گلستان خدمات خواهد داد.
وی خاطر نشان کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان در سال ۹۵  که در آن زمان به عنوان بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی مطرح بود مطرح و پیگیری شد که متاسفانه این کار با تغییر استاندار و دولت وقت به نتیجه مطلوب نرسید.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: مشکل زمین درنظر گرفته شده، یکپارچه بودن سند آن بوده و همچنین زمین مدنظر در فهرست میراث فرهنگی ثبت شده است. با آغاز کار دولت سیزدهم تامین زمین این بیمارستان به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفت و برای تامین اعتبار ساخت در سفر رئیس جمهور به استان گلستان مبلغ یک هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این بیمارستان مصوب شد.
دهرویه ادامه داد: با پیگیری ویژه و هماهنگی استاندار گلستان برای زمین این بیمارستان ، قرار شد طی توافق با بنیاد مستضعفان و میراث فرهنگی مشکل این زمین حل و در ادامه ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس کلنگ زنی شود.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: ما مشکلی در تامین زمین بیمارستان نداریم و اگر مشکل این زمین که ثبت اولیه در سامانه دانشگاه علوم پزشکی نیز شده برطرف نشود بلافاصله زمین دیگری معرفی می کنیم. تاکنون بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی مازاد دستگاه های اجرایی در شهرستان گنبدکاووس شناسایی شده و سند حدود ۸۰ هکتار آن به نام متولی امر صادر شده است.

خبرنگار: رحمان رحیمی سعید

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر