c_300_250_16777215_10_images_10710.jpg

 

ترکمن سسی - امام جمعه دهستان حصارچه اهل سنت خراسان شمالی گفت: ما اهل سنت همیشه از تریبون های نمازجمعه و در مناسبت های ملی و مذهبی از خدمات و دستاوردهای انقلاب قدردانی نموده و خواهیم نمود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، محمد آخوند پروانه در گفتگویی اظهار کرد: علمای دین در زمان رضاشاه آزادی نداشتند و این امام خمینی بود که به ما عزت و سربلندی بخشید و به برکت ایشان تحولی عظیم در تبلیغات دین اسلام در کشور بعد از انقلاب به وقوع پیوست.
این عالم اهل سنت افزود: بعد از انقلاب دشمنان چشم دیدن این شکوفایی اسلام و الگو شدن این کشور در جهان را نداشتند و همچنین از برملا شدن تمامی دسیسه های خود توسط مقام معظم رهبری به ستوه آمدند چراکه هر نقشه ای که آمریکا و جیره خوارانش برای از بین بردن انقلاب امام خمینی طراحی نمودند با هدایت های رهبری و بصیرت ملت ایران در نطفه خفه شد و کشورهای غربی سرمایه های کلانی را در این راه از دست دادند و در ماه های گذشته هم سعی نمودند با ایجاد اغتشاشات و ایجاد تفرقه نظام را برانداز کنند که در این پروژه هم شکست خوردند.
آخوند پروانه تاکید کرد: همچنین ما علمای اهل سنت اهانت و توهین نشریه شارلی ابدو فرانسه را به مقام روحانیت و مرجعیت محکوم می کنیم که این اقدام راه و روش انسان های بی منطق و انسان های پست و دست خالی بوده و این امر زشت آنها این را می رساند که دنیای غرب از جمهوری اسلامی ایران به شدت عصبانی شده است.
امام جمعه دهستان حصارچه اهل سنت خراسان شمالی خاطر نشان کرد: مجله شارلی ابدو که سابقه کاریکاتورها و اهانت های شنیع به مقام رسول خدا(ص) را دارد، رهبری جمهوری اسلامی ایران را از جهت اهانت در کنار رسول خدا(ص) قرار داد و به مقام معظم رهبری نیز اهانت کردند و همه این کارها نشان از سردرگمی و استیصال آنها بوده و آرزوی دیرینه خود را که شکست نظام جمهوری اسلامی ایران بوده، به گور خواهند برد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر