c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151202_093213.jpg

ترکمن سسی-مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاله گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 49 هکتار از عرصه‌های جنگلی این شهرستان در آتش سوخته است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم محمدصادق بشکوفه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 24 مورد آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی طبیعی و دست کاشت شهرستان کلاله رخ داده و بر اثر آن 49 هکتار از اراضی جنگلی این شهرستان از بین رفته است.

وی افزود: وجود جاده‌های مناسب در بین مناطق جنگلی شهرستان سبب کاهش میزان خسارت‌های آتش‌سوزی در این منطقه شده است.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاله تصریح کرد: یک میلیارد ریال اعتبار برای مرمت و بازسازی جاده‌های جنگلی شهرستان کلاله اختصاص یافته تا جاده‌هایی مناسب و اصولی برای حضور نیروها در مناطق جنگلی مهیا شود.

بشکوفه گفت: بیش از 3 هزار و 500 کیلومتر جاده قابل دسترسی در جنگل‌های شهرستان کلاله وجود دارد که نیاز به ترمیم دارند. وی اظهار کرد: سال گذشته یکصد کیلومتر و امسال نیز یکصد کیلومتر از جاده‌های جنگلی شهرستان کلاله در طرح مرمت و نوسازی قرار گرفته که تلاش داریم سال آینده نیز این موضوع تداوم داشته باشد.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاله گفت: در شهرستان کلاله 123 هزار هکتار عرصه‌های جنگلی وجود دارد که شامل جنگل‌های طبیعی و دست کاشت است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر