c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151127_103829.jpg

معاون استاندار گلستان از معرفی این استان به عنوان استان برتر در طرح سامد ارتباط مردمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین علی اصغر طهماسبی، در جمع مدیران، مسئولان و اصحاب رسانه استان گلستان در حاشیه تقدیر از مدیران برتر طرح سامد با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به این استان اظهار کرد: این سفر علی رغم پرحجم بودن از نظر طرح ها و پروژه ها و با توجه به امکانات کم در اختیار به واقع با همدلی بی نظیری برگزار شد.

وی با اشاره به حضور روسای جمهور کشورهای ترکمنستان و قزاقستان برای افتتاح راه آهن ایران به ترکمنستان افزود: با وجود اینکه گلستان مولفه های امنیتی دارد، اما کارها با هیجان و امنیت کامل دنبال شد و امروز گلستان یکی از امن ترین مرزهای کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ایران را محور امنیت دانست و خاطرنشان کرد: ما امروز حتی امنیت کشورهای همسایه را هم تامین کرده ایم وثابت کرده ایم جمهوریت و اسلامیت نظام نقش خود را خوب ایفا کرده است و امروز به نقطه آرامش رسیده ایم.

طهماسبی با تاکید بر اینکه از نادر استان هایی بودیم که در تدارکات و نیروی انسانی مشکلی نداشتیم و همه کمک کردند تا سفر رئیس جمهور به بهترین شکل ممکن انجام شود گفت: سامانه ارتباط مردمی سامد از سال ۸۹ آغاز به کار کرده و با انتخاب کارشناسان خبره و برگزاری دوره های آموزشی در دو سال اخیر این حس القا شد که استان گلستان قابلیت دارد تا به عنوان استان پایلوت در این حوزه انتخاب شود که این اتفاق افتاد و در ماه های قبل از سفر جزو سه استان اصلی ارتباط مردمی قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه با کمک دستگاه های اجرایی ۸۰۰ نفر انتخاب شده و در دو دوره فشرده آموزش دیده و دو روز قبل از آغاز سفر رئیس جمهور در چهار شیفت مشغول به کار شدند افزود: در حوزه ارزیابی ستادهای سفر تا سفر دهم رئیس جمهور ستاد استان گلستان رتبه اول کشور را کسب کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر