c_300_250_16777215_10_images_169957960.jpg

 


گرگان  : ترکمن سسی - مدیرکل امور مالیاتی گلستان با اشاره به رهگیری ۳۵ مودی حقیقی و حقوقی که با استفاده از تراکنش‌ مالی با کارت بانکی دیگران حدود ۴۴۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتند گفت: ‌کارگروه ویژه شناسایی و وصول این مطالبات در استان تشکیل شد.


قربان حاجی‌مشهدی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مودیان حقوقی و حقیقی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند که با لحاظ دیرکرد و جرایم، مبلغ مجموع بدهی آنها حدود ۴۴۰میلیارد تومان است.
وی گفت :‌ قانون‌شکنان با اجاره کارت بانکی دیگران و افرادی که اطلاع چندانی از قوانین و مقررات ندارند از پرداخت مالیات طفره می‌روند .
مدیرکل امور مالیاتی گلستان میزان درآمدهای وصولی امسال استان را هزار میلیارد تومان برشمرد و گفت: این میزان مالیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است .
به‌گفته وی مهمترین دلیل رشد درآمدهای مالیاتی گلستان شناسایی منابع جدید و جلوگیری از فرارهای مالیاتی است.
حاجی‌مشهدی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های گلستان کمک نقدی شد که شهرداری‌های شهرستان گرگان با ۲۰۰ میلیارد ریال بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر