c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-09-19_18-03-56.jpg

 


ترکمن سسی - جمال الدین واحدی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: همان طور که جامعه ورزشی و دوستداران والیبال مِطلع هستند فدراسیون والیبال امسال از چند وقت پیش اعلام کرده بود که کف پوش سالن های والیبال باید استاندارد و گرفلور فرانسه باشد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، واحدی افزود: ما این موضوع را به مسولین مطرح کردیم ولی تاکنون اقدام نشده ، البته ما تنها نیستیم و تیم های ۸ شهر دیگر این مشکل را دارند و فدراسیون هم طبق برنامه جدیدی که اعلام کرده  گفته که این تیم ها بایستی در سه شهر دیگر میزبانی را انجام بدهند.

  وی یادآور شد: مریوان در ارومیه باید میزبانی انجام بدهد ، ما چهار تیم شمال ایران هم باید در تهران‌می بانی بکنیم ، حتی یکی از می بانی های ما که با تیم‌مس رفسنجان بازی داریم باید در شهر یزد انجام بشود.

واحدی تصریح کرد: اجرای این برنامه هزینه های زیادی برای ما در بر خواهد داشت و شاید تیم داری ما را با مشکل مواجه کند و مهم ترین قضیه برای این تیم ها خصوصا برای گنبد که به عنوان پایتخت والیبال ایران شناخته می شود وقتی هواداران خودش را کنار خودش نداشته باشد یک امتیاز بزرگ را از دست داده .

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس تاکید کرد: رسالت شورای شهر و شهرداری در تیم داری ایجاد شور و نشاط اجتماعی بوده که اگر قرار باشد بازی های خودمان را در تهران انجام بدهیم قاعدتا از آن هدفی که داشتیم دور می شویم. باید یک تدبیری اندیشیده شود با یک همت جمعی شهرستانی و استانی تا مشکل رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: فکر می کنم شورای شهر و شهرداری گنبد رسالت خودش را در تیم داری انجام داده که در سال جاری باید ۱۲ - ۱۳ میلیارد تومان برای تیم داری هزینه بکند.

واحدی در پایان گفت: انتظار داریم دستگاه های دیگر وارد عمل بشوند و به خاطر هواداران گنبدی و استان گلستان بیایند و این مشکل را حل بکنند. و هزینه تهیه کف پوش گرفلور را تامین شود تا از میزبانی محروم نشویم.

گزارشگر: رحمان رحیمی سعید

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر