c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-09-13_21-48-14_-_Copy.jpg

 

ترکمن سسی - فرماندار مراوه تپه گفت: سنت حسنه یوور (یاوری و تعاون) یک کار بسیجی سنتی بر گرفته از آموزه های دینی است که در بسیاری از عرصه ها از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگشاست.


لقمان قربانی در نشست بسیجیان شهرستان مراوه تپه با اشاره به تلاشهای بسیج در عرصه های اجتماعی افزود: بسیج علاوه بر فعالیت در عرصه های عمرانی ، در مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نیز نقش آفرین است.
فرماندار شهرستان مراوه تپه خاطر نشان کرد: دشمنان نظام ، سرمایه های ارزشمند انسانی ما را  هدف گرفته و به همین خاطر علما، جوانان و نخبگان در قبال سرمایه انسانی وظیفه سنگینی داریم.
قربانی یادآور شد: روستا محیط کوچکی بوده درصورت سهل انگاری اگر خدای نکرده اعتیاد در روستا شیوع پیدا کند قطعا به کسی رحم نکرده و آسیب های زیادی ایجاد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: اختلاف بین همسران و طلاق در روستاها را موجب سرافکندگی میدانند اما بواسطه اعتیاد، طلاق  نیز در منطقه زیاد شده که این وضعیت در جامعه اسلامی ما زیبنده نیست و ما باید به هوش باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر