c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-06-10_09-40-57.jpg

 


ترکمن سسی - گام آخر، عنوان مجموعه سوالات شبه نهایی به همراه درسنامه و نکات کلیدی برای امتحانات نهایی تمامی دروس در رشته های مختلف پایه دوازدهم متوسطه است.



عبدالرحیم قاضی، دبیر دبیرستان های گنبدکاووس و صاحب امتیاز نشریه تخصصی تاریخ و پژوهش در صفحه اینستاگرام خود از این کتاب نوشته است:

 این مجموعه به همت کمال الدین نظرنژاد مدیدیت آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس و همکاران حوزه آموزش متوسطه وی( علیرضا احمد پور- معاونت آموزشی، اعظم حدادی-کارشناس مسئول، اسحاق نوین روز- کارشناس مسئول متوسطه) تهیه شده است.

مسئولیت اجرایی این طرح با صفرعلی طراوتی- مدیر دبیرستان شهید مطهری بود و مجموعه با کوشش تعدادی از دبیران منتخب دروس نهایی پایه دوازدهم در شهرستان گنبدکاووس تهیه و تدوین گردید.

با همه گیری بیماری کرونا و مجازی شدن بستر آموزش، در راستای پشتیبانی مناسب از دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان، کتاب گام آخر  به صورت هدفمند تهیه شد تا کاستی های آموزش مجازی را به فرصت تبدیل نموده و اثرگذاری آموزشی بیشتری در این ایام داشته باشد.

این اثر در رشد نتایج امتحانات نهایی شهرستان گنبدکاووس تأثیر بسزایی داشت، به طوری که رشد ملموس رتبه شهرستان از لحاظ درصد قبولی در امتحانات نهایی و کسب رتبه ۴۳ کشوری و رتبه برتر استانی که در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان بی سابقه بود، مؤید این موضوع می باشد.

وظیفه طراحی درسنامه و نمونه سوالات شبه نهایی درس تاریخ (۳) پایه دوازدهم رشته علوم انسانی در سه سال اخیر به اینجانب محول گردید که در سال جاری در ۲۵ صفحه تهیه و تنظیم گردید. لازم به ذکر است که در خرداد ماه گذشته،  ۱۴/۷۵ نمره و در خرداد ماه سال جاری،  ۱۸ نمره از سوالات، دقیقا مشابه سوالات امتحان نهایی کشوری بود.

 این موضوع در سایر رشته ها و دروس نیز کاملا مشهود است و تا این لحظه در دروس فلسفه و زیست شناسی بیش از پانزده نمره و‌ در دروس شیمی و ریاضی نیز نتایج چشمگیری حاصل شده است.

ویژگی برجسته دیگر این اثر و خلاقیت آموزشی، کمک بسیار به اقتصاد خانواده های دانش آموزان پایه دوازدهم می باشد. با تهیه آسان این کتاب کمک آموزشی، از محل آموزشگاه، با هزینه بسیار پایین، خانواده ها متحمل هزینه کلان کتب کمک آموزشی نمی شوند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 ساجده 1402-02-23 14:57
الان چاپ جدیدشو از کجا تهیه کنم؟
نقل قول کردن
0 #2 مرتضی 1402-10-05 12:05
به نقل از ساجده:
الان چاپ جدیدشو از کجا تهیه کنم؟

به نقل از ساجده:
الان چاپ جدیدشو از کجا تهیه کنم؟

سلام کتاب رو تهیه کردید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر