c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-02-09_17-14-25.jpg

 


ترکمن سسی - مدیر کل کمیته امداد گلستان با هدف پیگیری امور نیازمندان از طریق دفاع نمایندگان مجلس از لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ این نهاد با عبدالجلال ایری نماینده مردم غرب استان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد گلستان در دیدار با عبدالجلال ایری نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن ، بندرگز و گمیشان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات امداد و برنامه ریزی جهت رفع نیازها و چالش های پیش روی مددجویان برگزارشد، گفت: درچند سال اخیر شاهد افزایش هزینه های زندگی بویژه در بخش معیشتی و اجاره مسکن هستیم.
وی ضمن تقدیر از رویکرد مثبت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت ارائه خدمات در ۱۰ماهه سال جاری و مسائل و مشکلات فرا روی این نهاد، تعداد خانواده های تحت حمایت و اعتبارات مورد نیاز ارائه نمود.
بابایی با اشاره به ۸۵ هزار خانوار مددجوی تحت حمایت در استان، افزود: یکی از سیاست های مهم و اساسی این نهاد توانمند سازی خانواده ها از طریق ایجاد اشتغال پایدار می باشد.
مدیر کل کمیته امداد گلستان ضمن درخواست همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همراهی با برنامه های امداد افزود: امیدواریم با همدلی و پیگیری های مجدانه نمایندگان استان بتوانیم این موانع و مشکلات را در راستای رفاه حال مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد استان گلستان مرتفع سازیم.

خبرنگار: آسیه نوری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر