c_300_250_16777215_10_images_11950.jpg

 

ترکمن سسی - دکتر تاج بردی نظری به پاس خدمات سی ساله پزشکی، از سوی مدیر حوزه علمیه قره بلاغ ، اعضای شورا و دهیار و جمعی از اهالی روستای قره بلاغ، صبح امروز یکشنبه طی مراسمی در ساختمان جدید جامع سلامت روستای قره بلاغ ، تجلیل شد.


  به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، به پاس خدمات ارزنده سی ساله دنداپزشک مردمی دکتر تاج بردی نظری دندانپزشک بومی درمانگاه جامع سلامت روستای قره بلاغ ، امجد آخوند نظری مدیر حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ و اعضای شورا و دهیار و جمعی از اهالی روستا با اهدا هدایایی از وی تجلیل کردند.


در این مراسم امجد آخوند نظری با تشکر از چند دهه خدمات ارزنده دکتر تاج بردی نظری اظهار کرد: خدمت به مردم و جامعه یک نوع عبادت است و کارهای خوب و خدمات شایسته با خاطرات خوب به سرانجام می رسد.


 آخوند نظری تصریح کرد: جامعه پزشکی برای سلامتی انسان ها زحمت می کشند و کارهای پزشکی و خدمات درمانی آنها بسیار با ارزش است.


وی افزود: دکتر تاج بردی نظری در دوران اوج کرونا با وضعیت قرمز کرونایی شهرستان علی آبادکتول ، ریاست شبکه بهداشت این شهرستان را به عهده داشت و خدمات ارزنده ای به مردم شهرستان ارایه نموده است.


مدیر حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ خاطر نشان کرد: ساختمان جدید جامع سلامت این روستا به بهره برداری رسیده و طی بازدیدی که معاونت پشتیبانی دستگاه متولی از این ساختمان داشت از تجهیز آن در آینده نزدیک خبر داد.


دکتر تاج بردی نظری در بین مردم منطقه، دندانپزشکی محبوب و جایگاهی ویژه دارد. او برحسب نیاز منطقه به دندانپزشک بومی به این رشته روی آورد. وی علاوه بر خدمت در درمانگاه های دولتی شبکه بهداشت در سطح شهرستان علی آبادکتول در پیگیری احداث ساختمان جدید جامع سلامت روستای قره بلاغ تلاش بسیاری کرد تا به نتیجه برسد.
  سرانجام ساختمان جدید جامع سلامت روستای قره بلاغ حدود یک ماه پیش به بهره برداری رسید که یکی از کارهای خوب دکتر تاج بردی نظری است.
 
دکتر تاج بردی نظری در سال 1373 درمرکز بهداشتی درمانی قره بلاغ استخدام شد. وی از سال 1388 تا 1395 مسئول مرکز تجمیع خدمات سلامت دهان و دندان درمانگاه امام علی (ع )، مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان علی آبادکتول و همچنین عضو کمیته علمی اجرایی سلامت دهان و دندان استان گلستان بود. وی از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ مدیر شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان علی آباد کتول بود.


دکتر تاج بردی نظری پس از سی سال خدمت به مردم اخیرا به افتخار بازنشستگی نایل آمده است.

 

خبرنگار : عبدالرضا نظری

دیدگاه‌ها  

0 #1 علی کر 1402-03-02 21:16
وقتی پزشکی از جوانان غیور ترکمن باشه و بر همشهریان خود خدمات ارائه میده؟غرور آن تمام وجودم را فرا میگیره، و دلنشین تر از همه؟؟؟ایتکه این دکتر دندانپزشک همکلاسی ات باشه؟که نور الی نور میشه؟درود و سپاس همکلاسی /علی کر
نقل قول کردن
0 #2 متین نظری 1402-03-08 14:16
مبارک بولسین عزیز دوسم، ایکی دونیانگ آباد بولسون
نقل قول کردن
0 #3 فرحانه 1402-03-08 14:16
بی شک بهترینه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر