c_300_250_16777215_10_images_12053.jpg

 



ترکمن سسی - استاندار گلستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان بر تولید محتوای پیشگیرانه با روش های خلاقانه در مقابله با اعتیاد جهت ارائه در فضای مجازی تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه ۳ خرداد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: محتوای تولید شده باید کوتاه، تاثیرگذار، همراه با ایده های خلاقانه باشد تا بتواند مخاطبان را با خود همراه سازد.
زنگانه همچنین اعلام کرد: افتتاح دو مرکز ماده ۱۶ در گرگان و گنبد کاووس در هفته دولت سال‌جاری در دستور کار قرار دارد.
وی یادآور شد: با استفاده از سامانه مدیریت و یکپارچه سازی غربالگری معتادین متجاهر در طول یک سال بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر بر اساس عنبیه چشم تکمیل می شود و پس از آن مراقب های پس از خروج بهتر از گذشته مدیریت می شود.
زنگانه خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت دبیر کل مبارزه با مواد مخدر در راستای تکمیل هرچه سریعتر اردوگاه سخت ماده ۴۲ برای قاچاقچیان ضروری است. وجود این مرکز عامل بازدارنده ای قدرتمند خواهد بود.
وی ادامه داد: طرح های مهرانه ( حمایت از خانواده معتادین) و مهاجر ( معتادین کم سواد) با همراهی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دستگاه مرتبط اجرایی می تواند نقش حمایتی ارزشمندی داشته باشد.
زنگانه گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در لیست مراکز درمانی قرار دارند و راه اندازی حداقل ۶ مرکز درمان در شهرستان های فاقد مرکز ضروری است.
وی افزود: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) با تلاش آموزش و پرورش در شناسایی دانش آموزان آسیب دیده بسیار موثری است و باید توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار گیرد.
زنگانه تاکید کرد: فرمانداران و کمیته ها چشم انداز مشخص خود را برای مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ اعلام کنند و و در هر جلسه شورای هماهنگی حداقل ۲ فرمانداری و یک کمیته گزارش اقدامات خود را در جهت مبارزه با مواد مخدر ارایه کنند.
در این جلسه که فرمانداران بصورت ویدئو کنفرانسی در ارتباط بودند، شیبک فرماندار کلاله گزارشی از اقدامات مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان ارائه کرد و طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز گزارشی از اقدامات و مصوبات شورا ارائه کرد و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.

c_300_250_16777215_10_images_12052.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر