c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-06-24_19-29-56.jpg

 

 

ترکمن سسی - اصحاب رسانه استان گلستان در قالب تور صنعتی راهیان پیشرفت از چهار واحد صنعتی در شهرک صنعتی آق‌قلا بازدید کردند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، به مناسبت دهه تولید و تجارت، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان در قالب تور صنعتی راهیان پیشرفت، با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از واحدهای صنعتی "صنعت پروفیل آرش"، " پارس بافت گلستان"، "شرکت تحقیقاتی، تولیدی آریا تیناژن" و واحد صنعتی احیاء شده "تولیدی سرویس خواب و صنایع چوبی، لیندا" در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان در این بازدیدها گفت: از ۲۲ ماه فعالیت دولت سیزدهم نزدیک به ۶۲ واحد صنعتی در استان گلستان را احیا کردیم و  ۶۱۵ کارگر با احیای این واحد‌های صنعتی برگشت به کار داشتند.
درویشعلی حسن زاده با اشاره به فعالیت یک هزار و ۱۱۳ واحد صنعتی در استان گفت: سال گذشته برنامه‌ریزی کردیم که موانع فعالیت واحد‌های صنعتی بررسی شود، فراخوانی در این زمینه صادر شد تا بتوانیم در کارگروه رفع موانع تولید مسائل آن را بررسی کنیم.
وی همچنین درخصوص صنعت مبلمان و صنایع چوبی استان گلستان نیز گفت: تولیدات حوزه صنایع چوب و مبلمان استان در سال‌های اخیر رشد مطلوبی پیدا کرده و نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر درحوزه بازاریابی است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: محصولات صنایع چوب و مبلمان واحدهای تولیدی گلستان به کشورهای تاجیکستان، ترکمنستان و قزاقستان صادر می شود و ایجاد خوشه‌های صنعتی و حمایت از تولیدکنندگان این صنعت برای حضور پررنگ در نمایشگاه‌ها، روند صادرات این تولیدات را سرعت خواهد بخشید.

این تور صنعتی صبح شنبه 3 خرداد 1402 با همانهگی روابط عمومی اداره کل صمت گلستان انجام شد.

 

خبرنگار : رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر