c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-06-26_00-24-49.jpg

 


ترکمن سسی – تعدادی از فعالان فرهنگی و اجتماعی گلستانی با حضور در منزل "اراز محمد نیازی" اولین معلم روستای پیرواش با وی دیدار کردند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، موسی جرجانی نویسنده و پژوهشگر فرهنگ و ادب ترکمن با همراهی دکتر سید جواد حجازی پزشک باسابقه گلستانی با "اراز محمد نیازی" معلم پیشکسوت روستای پیرواش در بندرترکمن دیدار و گفتگو کردند.
موسی جرجانی در این دیدار گفت: اراز محمد نیازی از معلمان پیشکسوت و باسابقه شهرستان آق قلا از بدو استخدام خود به مدت ۳۵ سال در میان مهر و محبت روستائیان ترکمن، فارس، سیستانی و بلوچ روستای پیرواش زندگی و خدمت کرد.
وی افزود: در اواخر خدمت و دوران معلمی استاد نیازی،  مدیر اسبق آموزش و پرورش از وی درخواست می کند که درصورت صلاحدید ادامه فعالیت و خدمت خود را به منطقه مرزی گمیشان برود تا حقوق و مزایای وی افزایش یابد، اما آقای اراز محمد نیازی ماندن و معلم بودن در میان مردمان خونگرم و بامحبت روستای پیرواش را ترجیح می دهد.
دکتر سید جواد حجازی نیز در این دیدار با بیان اینکه، معلمان لحظه لحظه زندگی خود را صرف روشن کردن چراغ علم و دانش در دل دانش آموزان کرده‌ اند، گفت: استاد نیازی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و از معلمان پیشکسوت شهرستان آق قلا و روستای پیرواش است که سالیان متمادی در عرصه تعلیم و تربیت نسل امروز فعالیت های مستمر و قابل توجهی را داشته است.
لازم به ذکر است در این دیدار که در چند روز قبل انجام شد، دکتر سید جواد حجازی پزشک باسابقه استان، عبدالله حاجی زاده کارمند بازنشسته صداوسیمای مرکز گلستان و بگجانی سرهنگ بازنشسته بندرترکمن حضور داشتند.

 

خبرنگار : رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر