c_300_250_16777215_10_images_23605.jpg

 

ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - با حادث شدن حادثه غمبار شهادت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت، چشمان جهانیان بر چگونگی مدیریت کشور دوخته شد و دشمنان انتظار داشتند که نظام به سراشیبی سقوط کشیده شود و یا دستخوش حوادث شود.


ریشه دار بودن نظام حکمرانی جمهوری اسلامی در اعتقادات دین مبین اسلام و بهره مندی از نقطه اتکا و پیوند جامعه یعنی " هدایت‌ها و رهبری ولی امر مسلمین جهان" و پشتوانه قوی"مردمی بودن نظام" همه دسیسه های شیطانی، تعابیر و انتظارات دشمنان در ضربه وارد شدن به ارکان نظام چون همیشه نقش بر آب شد و ناکامی دیگری بر همه ناکامی‌های آنان از ابتدای انقلاب تا کنون افزوده شد.

دشمنان اسلام و انقلاب بدانند و دانسته باشند ! که نظام جمهوری اسلامی ریشه هایی عمیق در باورها و اعتقادات و آموزه های دین مبین اسلام دارد که با هدایت‌های رهبری فرزانه،ناخدای کشتی
انقلاب از تلاطم های بسیاری که در این دهه ها مواجع شد،به سربلندی و عزت ایران اسلامی به سلامت عبور کرد .

پشتوانه مردمی انقلاب بزرگترین دیوار و دژ مستحکمی است که در مقابل حربه های دشمنان از انقلاب حفاظت می کند و به وقت نیاز سیل آسا اقیانوسی از یکدلی و همدلی را برای حفظ ارزش‌های انقلاب و پشتیبانی را شکل می‌دهند

دشمنان ایران عزیز، انتظار داشتند در این بحران نظام دستخوش حوادثی شود .
لیکن تدبیر و هدایت های رهبری فرزانه انقلاب خللی  وارد نشده است و کمتر از روزی سرپرستی مدیریت اجرایی کشور، سرپرست وزارت امور خارجه، استانداری و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تعیین و مهمتر از آن بسترهای انتخابات ریاست جمهوری در کمتر از ۵۰ روز فراهم و جریان‌های سیاسی و اشخاص با تفکرات و برنامه های متفاوت در زمان ثبت نام نامزد انتخاباتی شدند .

و از همه مهمتر مردمی بودن انقلاب اسلامی است همان مردمی که با اشک و غم شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید را بدرقه کردند و در سوگ شهدا گریستند همان مردم امروز با تمام وجود در پی خلق حماسه ای ماندگار که رهبری فرزانه انقلاب از آن به عنوان " دستاورد بزرگ" یاد کردند می باشند و به باور و یقین اینکه ۸ تیر ماه پاسخی کوبنده بر همه دشمنان خواهند داد و با مشارکتی کم نظیر با رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت پیمان می بندند و با الگو از آن شهدای عزیز و بهره مندی از کلام ولی امرشان انتخابی شایسته و برتر گزینی را در پرونده انقلاب اسلامی به درخشندگی ثبت خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر