c_300_250_16777215_10_images_23473.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرمسئول هفته نامه بامداد گلستان در یادداشتی نوشت: حدود ساعت ۹ هرشب به بیمارستان محل بستری مرحوم سمیه عرب سرمی زدم و از خواهر و برادر و مادر سمیه خبرش را می گرفتم.


 مادر و خانواده سمیه ده روز تمام در آنجا حضور داشت و امید به گشودن دوباره چشمان دختر معصوم شان داشتند.
رضا ولی پور مدیرعامل موسسه اصحاب رسانه گلستان نوشت: طبق روال این ده شب ساعت 9 روز 29 اردیبهشت راهی بیمارستان شدم، تا ضمن ملاقات با خانواده سمیه کمی به مادر و برادرانش دلداری بدهم، اما متوجه شدم که حالا باید یک نفر به من دلداری دهد، آری سمیه به دیار باقی سفر کرده بود و کسی نای صحبت نداشت، بلافاصله باتفاق جمعی از همکاران شبانه به روستای محل اقامت سمیه راهی شدیم و با اینکه ساعت پاسی از نیمه شب گذشته بود صدای شیون و فریاد از منزل شان لحظه ای آرام و قرار نداشت.
مات و مبهوت در گوشه ای از حیاط نشستم و غم عمیقی تمام وجودم را فرا ‌گرفت، یاد ایامی افتادم که به علت کسالت در بیمارستان بستری بودم و او مداوم در ساعات ملاقات برای احوال پرسی من می آمد و همیشه آرزوی سلامتی و بهبودی برام داشت. هرچقدر وقت می گذشت دردم بیشتر می‌شد.
 تلخی این رویداد شوک آور، ایام را بر کام جامعه رسانه‌ای استان خصوصا همکاران وی در مجموعه یاپراق و بامداد گلستان تلخ کرد
جامعه خبرنگاری این بار درسوگ خبرنگاری توانا، قابل اعتماد و با اخلاق فرو رفت که سال‌ها در رسانه های استان قلم‌فرسایی کرده بود.
خداوند متعال به قلم (آنچه در دستان ماست) قسم خورده و شاید همین قسم بوده که رسالتی سخت بر گردن ما نهاده است، رسالتی که کمر کوه را خم می کند اما خبرنگار باید استوار بایستد و بجنگد، تحمل کند برای احقاق حق. همان طور که سمیه ایستاد و جنگید. تقدیر رکن پنجم دموکراسی نمی‌فهمد، تنها می داند آنکه دنیا تحمل خوبی اش را ندارد باید برود، به جایی بهتر.
خانم سمیه عرب خبرنگار هفته نامه های یاپراق و بامداد گلستان در یک سانحه رانندگی به شدت مجروح و به کما رفت، سمیه پس از یک دوره ده مراقبت بیست و نهم اردیبهشت دار فانی را وداع کردد.
خبر آنقدر تلخ و دردآور بود که فقط  دعا کردم که خداوند به خانواده‌ اش صبری افزون دهد.
رضا ولی پور
مدیرعامل موسسه اصخاب رسانه گلستان و مدیرمسئول هفته نامه بامداد گلستان و قائم مقام هفته نامه یاپراق

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر