c_300_250_16777215_10_images_22838.jpg

 

ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده فعال رسانه ای گلستانی در یادداشتی نوشت: مدیران ارشد اجرایی کشور در سفرهای استانی دولت، با مردم ارتباط بی واسطه برقرار می‌کنند و از نزدیک به مشکلات و موانع و حتی پیشرفت‌ها، توانمندیها و ظرفیت‌های بومی و منطقه ای آشنا و برای آن برنامه ریزی می‌کنند.


سفرهای استانی دولت، دستاوردی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. اثرات بسیار ارزنده سفرهای استانی در بازده زمانی کوتاه مدت محسوس می‌شود و مردم استان، شهرستان و روستاها از اثرات آن بهره مند می شوند .
اوج و شکوه این اقدام مردم سالاری، کاروان‌های خدمت دولت با عنوان سفرهای استانی هنگامی به نمایش گذاشته می‌شود که رئیس جمهور و اعضای دولت مورد استقبال مردمی قرار می‌گیرند.
این استقبال پیامهایی دارد که مردم " تشنه خدمت " و " قدردان خادمین کشور "بوده و هستند.
و عظمت آن هنگامی به چشم می آید که گره ای از مشکلات مردم منطقه ای باز می‌شود و پروژه ای راه می افتد و چراغی روشن می‌شود، دلهایس شادمان می‌شود ، موجب رضایت مردمی می‌شود و دلدادگی و پشتیبانی مردم از اصول و ارزشهای انقلاب قوی تر می‌شود.
سفرهای استانی دولت بهترین ارزیابی دقیق از عملکرد مدیران استانی در اجرای طرحهای مهم و حرکت دهی ارکان تصمیم ساری و تصمیم گیری برای ارائه خدمات می‌شود، نظیر پیگیری‌های که دولت سیزدهم در استان‌های مختلف کشور در پیرامون مهمترین نیازهای اساسی مردم منطقه داشته است( بیمارستان پردیس، شهریار، آبرسانی به شهرهای جنوبی، توجه به طرح گردشگری آشوراده و احیای خلیج گرگان و ...)
آنچه که مسلم است مردم ایران قدردان خدمات مسئولان کشور در همه دوره ها بودند و هستند و هنگامی این سفرها نماد عینی پیدا می‌کند که مردم نتایج و اثرات سفر را در سفرهای خود هم ببیند و گشایش اقتصادی برای زندگی و معیشت مردم ایجاد شود.
مردم شریف ایران به خوبی، مردمی بودن شخص رئیس جمهور، پیگیری‌های مجدانه تا حصول نتیجه و اثر بخشی سفرها و بازدیدهای از کارگاه‌ها و مراکز تولیدی و صنعتی،فعال سازی کارخانه ها و اشتغال آفرینی را بخوبی حس کردند و با حضور چشمگیر و کم نظیرشان قدردان این تلاش‌ها و خدمات دولت و مسئولین هستند .
آنچه که انتظار است عدالت اجتماعی در توزیع منابع در سفرهای استانی و برخوردار کردن مناطق کم برخوردار روستایی و شهری از منابع و بویژه حرکت دهی به پروژه هایی که سالهاست از کلنگ زنی آن می‌گذرد و مردم بهره مند از خدمتشان نشده اند، می باشد.
رئیس جمهور و دولت مردمی بدانند که مردم سرمایه های اصلی کشور و نظامند و خدمت به مردم موجبات  دستاوردهای مهم و ماندگاری چون "همراهی و مشارکت‌های بیشتر مردم با ارکان حاکمیت می‌شود ".
قدر این اعتماد ملی و همراهی و مشارکتها را بدانید که بزرگترین منابع سرمایه ای کشور است.
مردم شریف البرز به شایستگی خدمات دولت را با استقبال از دولت پاسخ دادند و صفحات زرین همراهی مردم با دولت را نقش بستندذو مردم گلستان هم آماده استقبال از رئیس جمهور و وزرای دولت سیزدهم در دومین مرحله از سفرهای استانی به گلستان هستند تا شاهد اقدامات و گره گشایی از موانع و مشکلات طرحهای بزرگ چون پتروشیمی و احیای خلیج گرگان  گردشگری آشوراده و تعیین جغرافیایی سیاسی استان گلستان باشند .
یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده
فعال رسانه ای استان گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر