c_300_250_16777215_10_images_947_22751.jpg

 

ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - این روزها دل هر انسان آزاده ای بدور از هر گونه تعلقات و گرایش‌های اعتقادی و دینی و قومی از دیدن صحنه های جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل در حمله به مناطق مسکونی و به شهادت رساندن بیش از ۱۲ هزار نفر در کمتر از دو ماه اندوهناک و جریده دار می‌شود.

 

و آلام بیشتر آن هنگامی است که هدفهای حملات نظامی را به بیمارستان‌ها و کشتار جمعی کودکان و نوجوانان و زنان نشانه گرفتن و هر روز بر شدت حملات تشدید می کنند .

این در حالی است که همه دوره ها و اعصار جنگ با کودکان و زنان و پیران هر جامعه را مورد سرزنش قرار داده و آنرا اقدامی غیر انسانی می‌دانند.

حال با این همه جنایات آشکار رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین و غزه چرا مدعیان حقوق بشر سکوت اختیار کردند و این ظلم‌های آشکار و نسل کشی ها و کودک کشی ها را پاسخی نمی‌دهند و با سکوت معنا دار خود در حمایت و تدوام وحشیگرانه این رژیم سراسر صهیونیستی بر آمدند و در مقابل آن به این شعارهای رنگی انسان دوستی در سایر کشورها چتر حمایتی بر می تابند و نگاه حقوق بشر بخود میگیرند.

آیا این ظلم آشکار که بیش از ۷۰ سال بر مردم فلسطین و کشورهای مسلمان وارد است را نمی بینند؟ و چرا اراده ای برای محکومیت و مقابله با آن نشان نمی دهند؟

فلسطین قلب جهان اسلام و محور وحدت و جنبش و حرکت کشورهای مسلمان است که در پاسخ به این ظلم‌ها و کودک کشی ها با انسجام اسلامی و شعاری واحد الله اکبر و محمد رسول الله و علیا ولی الله به محکومیت اقدامات وحشیگرانه اسرائیل پاسخ دادند و مشتهای محکم و استوار به کشورهای سکوت نشسته و حامی نشانه رفتند و عزم جهادی همه جانبه و همه گیر در کشورهای اسلامی و حتی مردمانی آزاده از سراسر جهان را با راهپیمایی های محکومیت بخود گرفتند.

حال ای سردمداران ظلم و جور جهان که آتش افروز واقعی این حوادث خونین در جهان شدید،چگونه در مقابل گریه های مادران کودک از دست داده و خانواده های داغدار غره و فلسطین امان به خود راه دادید و ننگ و شرم بر شما باد که شعار حقوق بشر سر می‌دهید و در مقابل رسانه های جهان این همه تصاویر وحشی‌گری یک رژیم غاصب خم به ابرو نمی آورید و سکوت اختیار میکنید ،

آمریکا، انگلیس ،کشورهای حامی اسرائیل غاصب ننگتان باد و از شدت شرم و ننگ هر روز شاهد فروپاشی حکومت‌های جور و ظلم در عالم بوده و هستیم.


یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر