c_300_250_16777215_10_images_12281.jpg

 

 

 

ترکمن سسی - عبدالستار کم - جاده های ارتباطی ، مهمترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه ای محسوب میشود و رشد صنعتی و گردشگری یک منطقه با راههای ارتباطی مناسب ، چتدین برابر می شود‌.


با توجه به اینکه شهرها و روستاهای حوزه غرب استان با توجه به قابلیتهایی که هر منطقه در زمینه گردشگری ساحلی ، خانه های قدیمی ،هنر موسیقی و .....دارند ، راههای مواصلاتی مناسب در هر منطقه ای در توسعه آن منطقه ، نقش مهمی را ایفا خواهد کرد و برای حضور و سفر مسافران به شهرستان های گمیشان و بندرترکمن وجود راههای مناسب از اهمیت خاصی برخوردار است.


به نظر حقیر رسیدگی و توجه ویژه به توسعه جاده های مواصلاتی شهری و روستایی شهرستانهای گمیشان و بندرترکمن در آینده نقش مهمی در افزایش مسافران و گردشگران خواهد داشت.


شهرستانهای گمیشان و بندرترکمن به واسطه داشتن جاذبه های گردشگری ساحلی _بومگردی، زمینه توسعه گردشگری را دارد و باید در این مسیر حرکت کرد .

توجه به زیرساختها ( جاده های مواصلاتی و....) به عنوان موتور محرکه صنعت گردشگری باعث جذب سرمایه گذاری در این بخش خواهد شد.

وجود سیستم حمل‌ونقل مناسب تا محل جاذبه‌ها، راه دسترسی، آب،برق ،گاز، سیستم مخابراتی مناسب و ... در صورتی که با کیفیت مناسب وجود داشته باشند سرمایه‌گذاران را ترغیب خواهند کرد که در این بخش سرمایه گذاری‌های کلانی انجام دهند.

اما اگر در یک شهر یا روستایی، تاسیسات زیربنایی مناسبی( راههای مواصلاتی ) وجود نداشته باشد, نمی‌توان انتظار داشت که صنعت گردشگری ساحلی _ بومگردی در آن منطقه رونق و توسعه چندانی داشته باشد .!

بی شک ،هر گونه هزینه در حوزه های مختلف گردشگری ساحلی _بومگردی و توسعه زیرساخت های این بخش ( جاده ها و راههای مواصلاتی ) در حقیقت نوعی سرمایه گذاری برای بهره مندی چندین ساله از درآمدهای سرشار است که می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی منطقه از جمله بیکاری و رونق تولید داخلی و توسعه صنایع بومی را رفع کرده و عاملی مهم در افزایش درآمد سرانه کشور باشد.


ادامه مطلب در بخش سوم به زودی در این پایگاه خبری منتشر می شود ...

فعال اجتماعی و فضای مجازی : عبدالستار کم
خرداد ۱۴۰۲

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر