c_300_250_16777215_10_images_10983.jpg

 


ترکمن سسی - متین نیازی - اندیشمند بزرگ ، ﺟﺒﺮﺍﻥ ﺧﻠﯿﻞ ﺟﺒﺮﺍﻥ میگوید : ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﻬﺪﺍﻡ ﯾﮏ ﺗﻤﺪﻥ ﺳﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﻬﺪﻡ ﮐﺮﺩ: ﺍﻭﻝ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ , ﺩﻭﻡ ﻧﻈﺎﻡ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﻭ ﺳﻮﻡ ﺍﻟﮕﻮﻫﺎ.


ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺯﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﮑﺴﺖ، برﺍﯼ ﺩﻭﻣﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﻣﻌﻠﻢ و ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻮ ﻣﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ و اسطوره ها...
در برهه ای از زمان قرار داریم که دشمنان ملت شریف ایران در حال برنامه ریزی وسرمایه گذاری و در صدد هدف قراردادن نظام آموزشی کشور عزیزمان ایران می‌باشند.
اخیرا اتفاقات ناگوار حمله های بیولوژیکی به مدارس و مسمومیت فرزندان این سرزمین  که شاهد آن بودیم گواهی بر این ادعاست ،
نکته قابل تامل این جریانات را می توان انتشار و پوشش خبری شبکه های خبر منافقین ضد انقلاب قبل از انتشار در رسانه های ملی بود که به نوبه خود خبر از دخالت مستقیم این حزب خائن به ملت را اثبات می نماید که ما ملت شریف و مقتدر ایران این شیطنت ها و دسیسه ها را شدیداً محکوم می‌نماییم.

اما اتفاقی که در چند روز اخیر رخ داد و حاشیه های را نیز در بر داشت  عدم پرداخت به موقع  معوقات قشر زحمتکش فرهنگیان، معلمین که وظیفه آموزش و پرورش آینده سازان این آب و خاک را بر دوش داشته و دارند ،که این عدم هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش در عدم پرداخت ،که همزمان با تحویل سال جدید و جشن باستانی نوروز هم نیز مصادف گردید نارضایتی ها و حاشیه هایی را ایجاد نمود.

متاسفانه یکی از مسائلی که در کشور عزیزمان ایران که به جرات میتوان گفت مغفول نیز مانده ارج ننهادن به مقام والای معلمین و بخش  آموزش را میتوان عنوان نمود که بالعکس در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جایگاه معلمین در بالاترین مرتبه در بین دولتمردان و مردم قرار دارد.
چندی پیش مطلبی را در یکی از سایت ها نظرم را به خود جلب نمود و از جواب صدر اعظم آلمان که نماینده پزشکان و مهندسان از مرکل (صدراعظم آلمان) پرسیدند: چرا درآلمان حقوقشان بامعلمان یکسان نیست؟ در جواب مرکل گفت: چطور میشود حقوقتان ازافرادی که شمارا تربیت کرده اند بیشترباشد؟ آنجا بود که فهمیدم در کشور عزیزمان ایران فرهنگیان ما در جایگاه اصلی خود قرار ندارند و این موضوع نیازمند بررسی و  واکاوی و اصلاح  قوانین در جهت حفظ جایگاه  آنان می‌باشد.
لذا انتظار از ریاست محترم جمهور ،وزارتخانه مطبوع ،نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه آن است که در رفع مشکلات بزرگوارانی که زمانی از دامان این عزیزان به درجات علمی رسیده اند اهتمام ویژه ای ورزند و از آسیب به نظام آموزشی که پایه و اساس پیشرفت و توسعه یک جامعه است جلوگیری نمایند.

من الله التوفیق
متین نیازی ،فعال اجتماعی ،پژوهشگر مسائل حقوقی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر