c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-02-15_22-43-27_-_Copy.jpg



ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - ۲۲ بهمن امسال ،نمایش عزت ، اقتدار ، وحدت ملی  و همراهی مردم با نظام مقدس و رهبری انقلاب بود. اقیانوسی از وحدت ، وفاق ، یکدلی و همراهی که موجهای سنگین آن شکننده همه کج اندیشان، بدخواهان این مردم و ایران بوده است.


این امواج خروشان مردمی که نشان از تجدید بیعت و همراهی ۴۴ ساله با اصول و ارزشهای والای انقلاب اسلامی و امامین آن بوده است نابودکننده همه نقشه های شیطانی دشمنان قسم خورده ایران عزیز که از ماه‌ها قبل با برنامه ریزی در ایجاد ناامنی و اعتراضات مردمی از حوادثی دست ساز دشمنان گام برداشتند و به خیال خام خود در صدد کم رنگ کردن مردم در همراهی با نظام کوشیدند و چه دست ردی با حضوری مردمی مردم ایران عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن به سینه شان خورده است و چون همیشه با سلاح وحدت ، انسجام و ولایتمداری از رهبری فرزانه انقلاب تیری سهمگین بر سینه های پر کینه دشمنان در راس آمریکا، اسرائیل و منافقین و جریان‌های معاند انقلاب اسلامی ایران فرود آمد.
انقلابی که با سه اصل مهم " جمهوریت ،پیشرفت و پرورش نخبگانی در عرصه های علمی و پژوهشی و تحقیقاتی " قطار توسعه را در مسیر خدمت به مردم با شتاب در حرکت دارد و همه دسیسه های شیطانی دشمنان در طول این چهار دهه با هدایت‌های امام گونه رهبری انقلاب  را خنثی و به سوی ارزشهای تبیینی طی مسیر دارد.
این وفاق ،انسجام ،وحدت و همراهی مردم ایران عزیز در همه عرصه های حضور ستودنی است و بالحق پشتوانه اصلی این انقلاب و نظام مردم عزیز بوده و هستند که در وقت نیاز پا در رکاب هستند.
و چه زیبا وصف این دلدادگی مردم به خاک و میهن و دین و انقلابشان را رهبری فرزانه ستوده است و با همه بزرگی اش در برابر حضور مردم در ۲۲ بهمن تعظیم کردند و آنرا ستودنی و بی مثال و بی نظیر خواندند.
اینجاست که مسئولیت مسئولین کشور باید پاسخگوی این همه همراهی مردم باشند و این اقیانوس مواج حرکت‌های انقلابی مردم پاسخی در شان می طلبد و آنهم تلاش برای رفع مشکلات مردمی بویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی را صد چندان می طلبد.
این حماسه در صورتی خلق شد که مردم کشور در برابر مشکلات مهمی در تامین نیازمندیهای ضروری سفره خانواده ،تورم افسار گسیخته، نابسامانی بازار بورس، ارز، سکه ،دلار،مسکن و مهمتر از همه بی ثباتی در بازار نیازهای عمومی و روزمره چون مرغ ، تخم مرغ و گوشت، لبنیات ، روغن خوراکی و بسیاری دیگر روبرو بوده و هستند ، اما حساب کار ارزشهای والای انقلاب و ضرورت پشتیبانی بهنگام با حضور در صحنه های صیانت و حفاظت از آن را جدا کردند و به وقت نیاز و همراهی پا در رکاب رهبری و انقلاب گذاشتند و حال زمان پاسخگویی دولتمندان است تا با تدابیری مدیریتی کام مردم را از طلوع چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب شیرینتر از همیشه سازند و بهار طبیعت و قرآن ۱۴۰۲ را سبزتر از همه بهارهای گذشته کنند و تدابیرشان برای ارزانی و فراوانی رزق و روزی و سفره مردم بکار ببرند.
سهم مهم این حرکت انقلابی را مردم با خلق حماسه داشتند و به انتظار ایفای نقش دولتمندان در پاسخ به این همراهی مردم می باشند.
صد البته نقش رسانه های انقلابی در ایجاد شور و نشاط سیاسی و زمینه های حضور حداکثری را با بیان عملکرد های نظام در ۴ دهه خدمت و توسعه ، پیشرفت بی نظیر و مثال زدنی بود.
به قلم عبدالرسول جوادی بالاجاده

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر