c_300_250_16777215_10_images_99106.jpg


ترکمن سسی : وحید حاج سعیدی - درست است که هفته گذشته پهلوان پنبه یا همان هالک ایرانی در مقابله با گوریل قزاقستان خیلی زود و قبل از اینکه هوک اول به هوک دوم تبدیل شود، ضربه فنی شد، ولی قبول کنیم اشتباه محاسباتی و تاکتیکی هم بخشی از زندگی یک ورزشکار است.

 

این بنده خدا هم در تعیین حریف دچار اشتباه محاسباتی شد و به جای مبارزه با بزمجه یا شاغال قزاقستان، به اشتباه با گوریل قزاقستان سرشاخ شد که پایان داستان را دیدیم!
هر چند اشتباه اول ایشان این بود که نمی دانست لزوماً برای شرکت در مسابقات ورزشی آن هم در این سطح، تنها داشتن اضافه وزن، بازوی کلفت( ولو فتوشاپی)  و سلسله جبال چربی و کلسترول کافی نیست و یک سری فنون و قواعد هم باید آموخت!
مگر اینکه هدف جذب فالوور و دیده شدن باشد که باز هم در آن صورت کتک خوردن نیاز به داشتن اضافه وزن، بازوی کلفت( ولو فتوشاپی)  و سلسله جبال چربی و کلسترول ندارد و مطالعه زندگی و احوالات ملانصرالدین به ویژه در سفر به سایر بلاد بیشتر به کار می آید!
باز خدا اموات مارتین فورد را بیامرزد؛ نور به قبر امواتش بتابد که مرام گذاشت و بی خیال مبارزه با هالک ایرانی شد وگرنه معلوم نبود شب عیدی باید چند دکتر ارتوپد را زابه راه می کردیم که بیایند و استخوان های فتوشاپی این بابا را سرهم کنند!
حالا مسابقه تمام شده و گوریل قزاستان و داور و فالوررها یقه هالک را ول کرده اند، رسانه ملی تازه یادش آمده علیه ایشان اقامه دعوی کند!
صدا و سیما چند روز قبل کاسه داغ از تر از آش شده و گزارش رفته که به محض ورود به کشور  هالک را دستگیر می کنند!
جل الاخالق ! به حق چیزهای ندیده و نشنیده! از کی تا بحال کتک خوردن و بی عرضگی از مصادیق جرم شده است؟!
شما اگر از یک دانشجوی ترم ۲ رشته ی حقوق که دروسی مانند مقدمه ی علم حقوق و جزای عمومی ۱ را پاس کرده مشورت بگیرید یا در اینترنت نگاهی به ماده ۲ قانون مجازات اسلامی بیاندازید یا راجع به تعریف جرم و رفتار مجرمانه جستجوی کوتاهی انجام دهید متوجه می شوید که این بنده خدا مرتکب جرم نشده بلکه این شما هستید که تخلف می کنید و با پخش چنین گزارش هایی، آتش شهرت پهلوان پنبه هایی از این دست را باد می زنید!

ما متوجه نشدیم که بادبزن صدا و سیما دست چه کسانی است که هر از گاهی با پخش یک سری برنامه ها و سریال ها قواعد حقوقی را نادیده می گیرند و آتش بر هم زدن قواعد بازی را باد می زنند؟ شاید هم با خودشان گمان می کنند وقتی یک نفر می تواند با پک و پهلوی فتوشاپی و عنوان مجعول هالک  و 150 کیلو چربی یک میلیون فالوئر جذب کند، چرا ما نتوانیم؟!

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر