c_300_250_16777215_10_images_azll.jpg

ترکمن سسی:بر اساس شنیده های ما رحمت الله خوجه شهردار بندر ترکمن با حکم هیات رسیدگی به تخلفات اداری از مقام خود عزل شد .

خبر عزل وی بوسیله چند تن از اعضای شورای شهر بندر هم تایید شده است .رحمت الله خوجه به مدت دو سال از تصدی گری مشاغل دولتی محروم شد .گویا هنوز دفتر امور شهری استانداری گلستان  در این زمینه اظهار نظر نکرده است .
به هر حال باید منتظر ماند و دید بعد از حاشیه های فراوانی که در دوسال گذشته  شهرداری و شورای شهر بندر ترکمن داشته اند ،آیا شهردار جدید می تواند این شهر را به سرو سامان برساند .

بر اساس گزارشهای تکمیلی خدر ایری به عنوان سرپرست جدید شهرداری بندر ترکمن انتخاب شد.

دیدگاه‌ها  

+23 #1 mohammad 1394-12-11 14:55
جقدر دیر این کار را کردند بعد اثبات این همه فساد مالی و تبانی که انجام شده بود انتظار میرفت زودتر از این ها عزل بشن واقعا متاسفم .
نقل قول کردن
+35 #2 امین 1394-12-11 16:24
سلام اظهارنظری که هنوز استانداری تاییدنکرده در حدیک غیبت است
نقل قول کردن
+37 #3 شهروند 1394-12-12 07:56
بالاخره این کار انجام شد؟ سال آخر شورای شهر هم هست ولی دیر انجام دادند......تنش در شورای شهر بندرترکمن در دو سال اخیر تمام رسانه ها رو به خود جلب کرده بود........
نقل قول کردن
+55 #4 بندرترکمنی 1394-12-12 15:03
بهر حال شهردار را به خاطر ناکارآمدی(؟؟؟؟؟؟!!!!!) عزل نمودند و تمام
حالا لطفا درباره عملکرد شورای شهر بندرترکمن نیز روشن گری نمایید تا بدانیم شورای شهر بندرترکمن در این مدت چه خدمتی برای این شهر انجام دادند تا بدانیم ضرورت وجود آنها چقدر در کالبد شهری موثر بوده است
آیا این شورای مرکب از تحصیل کرده و نکرده و منتقداز وضعیت شهر (قبل از انتخاب شدن ) اکنون با گذشت نزدیک به سه سال غیر از ناآرام کردن جو جامعه، چه خدمت دیگری برای این شهر انجام دادند.
لطفا خانم سوقی بیاد و خدمات و تلاش های محسوس و ملموسی که در این مدت انجام داده گزارش دهد.
آقای رجب پور همینطور
آقای رشید کم نیز همینطور
و آقای یارعلی
و آقایان دیگر
بگویند برای شهر چکار کردند
صحبت های آتشین اینها در دوران نامزدی شورای شهر را در حافظه گوشی اکثر شهروندان می شنویم این صحبت های آتشین، کدام معضل و مشکل و آفت شهرمان را سوزاند و نیست ونابود کرد.
نقل قول کردن
+31 #5 آرخی 1394-12-19 18:15
سایت شهرداری بندرترکمن ،بالاخره تصویر خوجه را حذف و عکس حاجی خدر ایری را جایگزین کرد... در جلسه معارفه سرپرست جدید ، اکثریت شورا غائب هستند.( طبق خبر سایت شهرداری بندرترکمن ) احتمال اینکه سایرین خبر نداشته باشند خیلی زیاد است مگر می شود شهردار جدید معارفه داشته باشد و اعضای شورای شهر نباشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر شهردار را چه کسی انتخاب می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این رویه شورای شهر و شهرداری به بن بست خواهد رسید و به ضرر مردم خواهد بود.
نقل قول کردن
+2 #6 شهروند 1395-01-21 14:22
اگر تخلف مالی در شهرداری صورت پذیرفته چرا یکی از مسئولان مالی از سوی استانداری به عنوان سرپرست تایید میشود؟! واقعا جای تعجب و سوال است؟بنابراین میرساند که تخلف مالی در شهرداری بندرترکمن کذب و شایعه است که مردم عام را با آن عده ای درگیر میکنند.
نقل قول کردن
-1 #7 جلیل 1395-01-21 14:27
تهمت تا این حد؟ رحمت الله خوجه در فرمانداری مشغول بکار است و بعد میگویید بمدت دو سال نمیتواند در پست دولتی باشد. لطفا مردم را گمراه نکنیند و واقعیت ها را درج نمایید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر